Fastare bröst? *rodnar*
Hrm... ja... när tyngdlagen väl tagit ut sin rätt... kan man styrketräna sig till fastare bröst? Vad säger ni?
Hrm... ja... när tyngdlagen väl tagit ut sin rätt... kan man styrketräna sig till fastare bröst? Vad säger ni?
Delvis. Bröstmusklerna påverkar fastheten lite.
Nej, det kan man inte. Brösten består ju av fett.
Det krävs mkt lång tid för en tjej att bygga upp bröstmuskulturen, men då får man definition på bröstkorgen, innte fastare tuttar.
Ja men brösten rör ju på sig när man tränar bröstmusklerna... det lär väl hänga ihop på något sätt? Tänkte rumpan kan man ju träna så den blir "högre" och fastare fastän fettet är kvar på utsidan... Nåja... ett svar för och ett svar mot. Någon annan?
fettet på rumpan blir inte kvar, däremot bildas muskler
nix, silikon är svaret. eller gilla dina hängisar
man kan skippa silikonet och bara lyfta dem, men de är en liknande operation
Ja jag joggar på "gilla dina hängisar" ;) Problemet är att jag har gjort ett bröstlyft med förminskning för kanske tio år sedan och jag har en del ärrvävnad i ett av brösten. När jag har ägglossning och innan mens blir det hårt och gör ont, samt obehagligt överlag. Syns inte men... Ja jag är inte säker man kan göra ett nytt bröstlyft då... någon som vet?
Jag tycker att träning hjälper en del och såg själv skillnad, till det bättre, på mina bröst.