barn stol i köket?
hej undrarnär man bör köpa en barnstol till köket och att man ska börga sätta sin bebis där??
hej undrarnär man bör köpa en barnstol till köket och att man ska börga sätta sin bebis där??
Barn skall inte sitta i sådan stolar förrens de kan sitta själva och orkar att hålla uppe ryggen själva.
Vi köpte när Fanny var nästan 5 månader och kunde sitta med stöd. Men hon sitter inte jättelånga stunder där ännu och vi har fortfarande ett litet stöd i ryggen.
Vi har en från ikea en sån vit i plast kommer inte ihåg vad den heter och Olle började sitta i den när han var 4 månader med stöd av ltie filtar. Vi har även en tripp-trapp stol och den är han för liten för ännu eftersom han inte sitter riktigt stadigt ännu.
Antilop från Ikea är toppen, helst med bord till! Föredrar den framför vår stokke
ok så man kan börga sätta dom korta stunder vid 4 månaders ålder med stöd av filtar?
Vi planerar oxå att köpa IKEA. Alla rekomenderar den...
Båda barnen har suttit i matsol från 4 mån, korta stunder och "uppallade" med handdukar. Bytte i dagarna ut vår Hokuspokus mot en Antilop eftersom vår gamla stol var helt omöjlig att hålla ren.
Mina barn har börjat sitta efter dom blivit 5 månader, kortare stunder. Men det beror ju på hur stadiga dom är!
och tack för alla bra svar. måste då alltså spara pengar nu så jag kan köpa en stol om ca en månad.
Ikeas kostar 200 kr inkl. bord och uppblåsbar dyna så det är ju billigt tycker jag i alla fall! Lycka till!
Min lille kille började sitta i stolen vid ca 4 månader, men han var stadig så gå på din känsla!