• Anonym

Har varit hos en spådam och fått veta....

...att en man jag levde med för 15 år sedan ca är den man jag kommer dela resten av mitt liv med. JAG ÄR HELT CHOCKAD. Förvånad

Sanningen var att jag gick dit för att få veta sanningen om honom och mej, har alltid älskat honom och har aldrig kunnat släppa känslorna för honom. Han är underbar.. men våra vägar skiljdes för 15 år sedan och jag har bara stött på honom 1 gång sedan dess.

En sak som är VÄLDIGT viktig i detta är att damen som spådde mej visste exakt vilket datum han och jag blev ett par och exakt vilket datum vi lämnade varann.. + en massa andra saker som inte hon BORDE veta om hon inte kunnat spå.

VAD SKA JAG GÖRA? BÖR HAN FÅ VETA?

Jag vet att han är gift och att dom inte har barn och inte tänker skaffa barn..

• Svar på tråden Har varit hos en spådam och fått veta....
  • Anonym

Tycker inte att du ska säga nåt till honom. Om det är meningen att det ska bli ni så blir det så utan att han får höra det. Tycker heller inte det är rätt att vända uppoch ner på hans liv, han kanske blir jätte kluven och mår dåligt. Om han ska lämna sin tjej så måste det vara hans beslut.

• AnnaGBG

Har hon sagt att det blir så, då kan du ju egentligen ta ett glas vin och luta dig tillbaks. Han lär ju höra av sig

• Kagura

Hon märkte säkert att du ville ha honom, så då sa hon att du skulle få honom.

Om du ger mig pengar kan jag också säga det åt dig.

• Anonym

Jag är jättekluven, för jag VET att han inte har ett bra förhållande just nu.. har kontakt med hans syster och hon säger att han borde lämna sin fru..

Usch så jobbig situation..

• Anonym
    Kagura skrev 2007-01-10 20:25:36 följande:
    Hon märkte säkert att du ville ha honom, så då sa hon att du skulle få honom. Om du ger mig pengar kan jag också säga det åt dig.
    Jag nämnde INGENTING om honom och mej, utan frågade bara hur min kärlek såg ut i framtiden och om det var någon jag mött eller inte som skulle dela mitt liv.

Hur kunnig är du då?
  • Firren

Lev vidare bara, har hon rätt så sker det vad du än gör.

Lycka till!

• Anonym

Att separera är ofta en lång process, är det dåligt mellan dom så kommer det förmodligen att ta slut. Men det måste få ta sin tid. Försök inte påskynda det, det kanske bara slutar dåligt då

• Anonym

Tack Firren.. det är kanske så.. men man blir ju sååå ivrig.

• kjempejente

Sa hon att du skulle ta kontakt? Om hon inte gjorde det, tycker jag att du ska avvakta.
    Jag har också blivit spådd och det hon berättade fick håret mitt att resa sig rakt upp.. det hon berättade om mig, kunde hon omöjligt veta sen tidigare.

Svar på tråden Har varit hos en spådam och fått veta....