• evita

Trille??? någon med erfarenhet???

finns det någon som har en trillevagn... såg att dom har det på citygross och blev lite nyfiken...

• Svar på tråden Trille??? någon med erfarenhet???
  • pluttis och jag

hej
    trevlig med fler som funderar på en trillevagn. jag har lagt ut 2 trådar men ingen verkar veta något om de.
    vi har lagt undan en, modell "noa" färg sand. hoppas att den blir bra, fast det vet man ju inte förrän efteråt
    här är länk till trilles hemsida. om du inte visste är det ett danskt märke och vad jag hört är trille en av danmarks storsäljare.
    www.babytrold.dk/

• JohannaBruce

Jag har en Trille till min lillkille. En Trille, kombi, färgen noa. Vi har faktiskt inte varit så värst nöjda. Jag vet inte om vi lyckats få ett sk. "måndags exemplar". Men vi har haft problem med däcken. Vi har bytat alla 4 däcken runt om 2ggr. Det är plast fälgar och de har liksom börjat "skeva". Och första gången hade vi bara haft den i typ en vecka och då "slog sig" fälgarna direkt. Och nu har de blivit skeva igen...
    Dessutom är ligginsatsen ganska trång. Fick ta bort den redan när han var 4 månader. Och då var det ändå sommar och inte en massa täcken och overaller.
    Hoppas att det bara är vi som haft otur och att det går bättre för er!

• JohannaBruce

Måste också tillägga att min är 2005 års modell och min kompis har en 2006 års modell. Hon har iallafall varit nöjd med sin.

• evita

ingen fler med denna vagn???

• evita

nu har jag köpt en trille vicki... hittade på utförsäljning för 1249 inklusive allt... känns som ett helt ok pris, tycker jag...

färgen är svart/oliv... jättesnygg...

Svar på tråden Trille??? någon med erfarenhet???