• Annettiz

    Snus?

    Sen första Januari har ju priset på snus gått upp med 50% som alla ni snusare förmodligen vet... Sådär lagom kul =P

    Jag undrar bara vad ni inbitna snusare snusar nu? Har ni övergått till någonting billigare som ni kan tipsa om, eller vad snusar ni nu?
    Jag körde stenhårt på General portion från början, (ca 3 år sen) gick över till me Granit för nått halvår sen, men även de har ju blivit för dyrt, så nu har jag snusat antingen LD eller Lucky Strike, vilka bara kostar 15 pix fortfarande... Men vill helst hitta nått nytt, mer Granit likt. Nå förslag?

  • Svar på tråden Snus?
  • Playing the angel

    Sluta Jag slutade för 1 vecka sen och det är riktigt plågsamt, men det är nog det enda rätta!!


    Si vis amari, ama.
  • Annettiz

    Jasså? Hur lyckades du?????? hehe känns som en smärre omöjlighet att sluta.. Skulle VERKLIGEN behöva de, men tror knappt att jag skulle klara de på egen hand.. Kanske lite för att jag innerst inne kanske inte vill. Slutade du bara utan nån hjälp? Undrar om såna nicotin plåster inte kan funka?? Borde egentligen göra de..

  • Playing the angel

    Jag bara bestämde mig så alltså helt utan något. Det är inte lätt, kändes verkligen så där som när man ser drogmissbrukare på avgiftning. Mådde verkligen skit de första dagarna och fortfarande känns det som att något saknas. En slags tomhet, vet dock med mig att jag inte kommer att ta en snus till.


    Si vis amari, ama.
  • jennyyy

    Jag tycker du ska prova Kronan! jag kör på de nu, jag snusade alltid Grov förr men de är så jävla dyrt nu :/ de tycker ja du ska prova iaf :) det kostar 21 kronor nu! inte farlig alls !
    för de går absolut inte att sluta!!!! ;P

  • plingplong

    Har snusat Kronan i flera månader, tycker det är den enda billiga snus som funkar...här där jag bor kostar den bara 12,50:- per dosa!!

  • jennyyy

    Plingplong! kostar Kronan bara 12,50 va?:S
    de gör dom inte hära dock illa =/ men de är endå billigare än Grov ja snusa tidigare , nu kostar dom 30:-=/

  • plingplong

    Japp! De har haft dem för 15:- ända sedan de började med dem, nu innan jul sänktes de till 12,50:-...å det kostar de än...
    General å Grov kostar 30:- och Ettan 31:-

Svar på tråden Snus?