• Anonym (kåtbock)

Jag är kåt på min mans kompis

Är det nån mer som har nån speciell person som gör er alldeles upp över örona kåt?

Det är så lustigt, för min man har en barndomsvän som vi träffar ca 1 gång per år, och jag blir jämt så kåt på honom när vi träffas
    Har varit så sen första gången jag träffade honom, och det verkar bli värre och värre för varje gång

Han är inte supersnygg, men det är nått med hans utstrålning som tilltalar mig.
    Hursomhelst, nu senast hade vi inte träffat honom på 3 år av olika anledningar, och när vi väl träffades i julas så.. wow
    Kan säga att jag inte kunde hålla händerna borta från min man under några dagar framöver! Var ju tvungen att få utlopp för mina känslor

Under de dagarna berättade jag även för min man om mina känslor för hans kompis, och han tyckte bara det var kul att höra att det fanns nått som gjorde mig upphetsad
    Min sexlust har vart ganska dålig på sistone (de senaste 4 åren eller nått )..

Hursomhelst, nu mailade hans kompis och frågade om han fick komma och hälsa på imorrn! Jag känner mig ganska förväntansfull
    Men det känns också lite pinsamt, för min man kommer ju antagligen hålla ögonen på mig nu, och retas i smyg med mig Det gör han redan

Måste ju fråga om jag är ensam om detta? Känns nästan så

• Svar på tråden Jag är kåt på min mans kompis
  • Anonym (kåtbock)

Vilken tur att du inte är min man

Tja, jag kan inte rå för hur jag känner, men det är inte så att jag går och tänker på honom hela tiden. Det är bara när man just har träffat honom.

• Robot

Detta är anledning till att jag inte tar hem manliga bekanta alls. det skulle vara otroligt förnedrande om man hade en tjej som gjorde som du. fattar inte hur du tänker.

• Anonym (kåtbock)

Vadå "gjorde som du"? Jag skulle aldrig få för mig att GÖRA nånting med hans kompis!

• Anonym

jag måste hålla med robot! Visst kan man bli tänd på nån annan tyvärr, vi är ju bara människor men inte skulle jag gå och säga till min sambo att jag är kåt på hans kompis. Det hade varit fruktansvärt!Jag hade själv blivit så äcklad om han sa han är tänd på min kompis. Men" kul" för er att ni lever i ett fritt förhållande, då kanske han även låter dej gå längre med kompisen?Föreslå en 3 kant kanske?

• Anonym (kåtbock)

Det var snarare så att min man frågade mig om jag var kåt på hans kompis, och han lät inte arg eller upprörd, utan mer nyfiken. Så jag svarade som det var, och det var helt okej med honom.
    Han tänder på att fantisera om mig med andra killar.

Men att gå från fantasi till en trekant är ett stort steg som vi troligen aldrig kommer ta.

• Robot

tja om han nu gör det är det väll frid och fröjd, jag utgick ifrån att han var normal..

• Anonym (kåtbock)

Robot:

Om jag misstänkte att han skulle bli väldigt upprörd och sårad skulle jag aldrig berätta det
    Men jag visste om hans fantasier sen tidigare.

• Rymdmamma

..jag tycker robot är lite väl hård, han ska väl inte sätta sig till doms över er relation? Bara för att han är svartsjuk och inte ens låter sin tjej träffa andra... :-P

..Näääe! När du och din man har ett sådant öppet fint förhållande där man törs säga såna saker och att han ändå litar på att du aldrig skulle göra något så tycker jag det bara är ql med att just detta ni kan vara så öppna. Tycker din man låter lite gullig som kan vara så självsäker i sig själv...och va ql att han kan reta dig för det!

Sen ska man ju skilja på fantasi och verklighet, och jag menar skulle nått hända mellan er i verkligheten skulle du nog åka ut på gatan, o verkligeheten skulle visa sig inte alls vara så som fantasin.

Men så länge det bara är en fantasi så skadar det ju ingen. T.o.m så säger du ju att det hjälper i ditt sexliv med din man! Så varför inte?

• Anonym (Arg!)

Nej men fy så förnedrande mot din man, tänder du över huvudtaget på andra kanske det e dags att göra slut på förhållandet? Att han kan tåla att du ens nämner detta, FY vad ledsen jag skulle bli ...

Har själv blivit bortvald till förmån för mannens "tjejkompisar", med oss är det slut nu, han trodde jag skulle acceptera att han i hemlighet hade en av dem sovande hos oss ! BIG NO NO ! Jag förtjänar bättre, likaså din man !

• Anonym (va?)

Lite OT blir det nu..

Men det är väl inte onormalt att ens partner "tänder" på att FANTISERA om sin partner med en annan man/kvinna? :-O

Undrar jag vad som är normalt vad gäller sex och relationer.

Svar på tråden Jag är kåt på min mans kompis