• Vera 74

Vilken är den dyraste barnvagnen?

Vi fick vår vagn till Ismone av hennes farmor, så när jag tittade på vagn åt henne så tittade jag inte på priserna... Men jag tror att vår vagn med tillbehör hamnade på ca 6000:-. En Brio Nova med mjuklift...

Då jag visste vilken vagn jag ville ha så tittade jag inte runt så mycket och nu bara slog det mig: Vilka vagnar är de dyraste? Vad kan man få betala för dem? Bara nyfiken...Penga mun

Jag är så lycklig över min Ismone!
  • Svar på tråden Vilken är den dyraste barnvagnen?
  • isasdream

har sett emmaljunga för 9000 med åkpåse och skötväska, sanslöst dyrt och sjukt onödigt.

• emma brolin

vet inte vilket märke men vet att min kusin betalade 17000 för deras med alla tillbehör. Sjukt att betala så mkt för en vagn tycker jag

• Kakan83

Våran Brio med alla möjliga tillbehör kostade 12,000 ny.

• isasdream

herregud... varför??? varför köper man så dyra vagnar.

• Julias mamma

Det undrar jag med...varför vill man betala 12-17000:- för en barnvagn?

• herilane

Min Stokke köpte jag begagnad på Ebay men nypris här i England är £500, så det blir väl ca 8000 kr. Och det är med bara sittdel, ingen liggdel (fast sittdelen går att vinkla nästan helt platt). Tokdyrt tyckte jag, men den kändes SÅÅ mycket bättre än alla andra jag provade. Robust, lättstyrd och lättkörd, allt går att ställa in så höjden kan anpassas när min man kör den. Och sitsen går att ha både framåt och bakåt. Jag är jättenöjd, och tycker att den var värd varenda penny.

www.baby-barnklader.se/Stokke+barnvagn_m14.html

• Kakan83

Julias mamma

Lägger hellre pengar på en bra vagn än en som går sönder efter nån månad. Hade jag inte haft pengarna så hade jag ju inte lagt dom på det.

• mickz

Silver Cross är väl dyrast har ja fått för mig

It´s not the fart that kills it´s the smell
  • Julias mamma

Men vår vagn var jättebra och den kostade 4000:- ny.

Kan det inte handla om status också?

• Stargirl

Silver Cross har no de dyraste vagnarna. Tror att modellen Balmoral kostar unt 20 000 skr.
    Sen så har Bugaboo en specialvagn som kostar 15 000 skr.

Gravid i vecka 35
Svar på tråden Vilken är den dyraste barnvagnen?