• Crazy Baby

Ny barnbutik i Kungens Kurva!

Hej!

En god vän till mig hade läst i någon tidning att det hade öppnat en ny barnbutik ute i Kungens Kurva, men hon kom inte ihåg vad den hette!

Är det någon som vet vad den heter, den ska tydligen ligga bortom Toyota!?

• Svar på tråden Ny barnbutik i Kungens Kurva!
  • Camillchen

Spännande ... hjälper till att puffa

• Starlight10

Har oxå läst om den men glömt bort vad den heter..
    Ska åka dit till Kungens kurva till helgen ska vandra upp dit o kolla.

• Crazy Baby

Så det finns någon mer än min kompis som sett annonsen, började tro att hon hade sett i syne. Har sökt på "hela" internet och hittar inte ett ord om att det ska öppna en ny butik!

Vi har inte direkt vägarna förbi Kurvan så det skulle vara jättekul om du kunde berätta vad det är för affär när du varit där!

• Starlight10

Ha ha nej de stod att de skulle öppna....men ja har oxå sökt på nätet men inte hittat den. Skriver igen när ja varit där o kollat.

• Starlight10

Nu kom ja på vad den hette Babygross.

• Crazy Baby

Finns ingenting på internet ialla fall! Inget på eniro eller hitta heller! Vad är det här för butik egentligen?? 

• Starlight10

HA ha ingen aning ska bli kul att se om den finns.

• Snoffsan

Det är ett litet garage typ som det finns babygrejer i. Tror det mesta var importerat från typ polen. Men på lördagar är det väldigt billigt!!! De har vagnar oxå. Skulle dock inte kalla det ny affär då det som sagt mer är att en kille säljer grejer ur ett garage.
    Mina barn var för stora för att jag skulle hitta nåt, men om man har barn under ett år och inte bryr sig om stora märken kan man verkligen fynda!

• Gina

hur får man tag på dom, telefon?

• Starlight10

Ett garage hmmm kunde man tänka sig när de inte finns att hitta någonstans.
    Ja man ska inte tro på allt man läser ny butik hihi roligt.

• Crazy Baby

Den ska ligg abakom Toyota på Ellipsvägen, det kom min kompis ihåg i alla fall! Vi har en dotter på 2 månader och jag skulle behöva hitta en mjuklift åt henne, undrar om man ska ta och åka dit ut i alla fall!

• Gina

vill nog kontakta först, för att kolla sortimentet lite. det är en bit annars.
    Nån som vet adress eller telefon?

• Crazy Baby

Butiken "finns inte" enligt internet! HAr sökt på ALLT, men det finns inga teckan på att det ska finnas ett garage i Kurvan som säljer billiga babysaker. Och det kan ju vara en anledning, just att det är ett garage!

• MessyTessy

Ungefär så! Men jag har också åkt förbi skylten vid toyota-huset men inte varit där. Låter ju inte så spännande kanske med ett garage?!

• Starlight10

Ja tror att ja hoppar över att gå dit! Inget för mig.

• Snoffsan

Det som fanns när jag var där:
    Några vagnar, lite nappflaskor och tallrikar och nappar. Leksaker som babygym i plast, nå skallror och sånt. Lite filtar tror jag de hade.

Alltså jag vill inte låta helt neg, men det var lite billig stämpel på sakerna. Men det var ju oxå för att mina tjejer var för stora. De är 2,5 och jag hittade inget till dem. Det är bebisgrejer. Men som sagt är man inte märkesberoende så var det BILLIGT!

De hade några riktigt fina vagnar. Hade 2 märken, ett jag aldrig hört om och ORA. På lördagar tror jag det var så har de 50% på allt och då är vagnarna billiga. Men å andra sidan vet jag inte om de hade öppet nån annan dag för sakerna var inte värda det dubble priset!

Det är ju inte ordagrant ett garage, men det är en öppning i väggen som ett garage. Alltså ingen affär med dörr. Kändes lite som en lagerutförsäljning, vilket jag oxå trodde att det var, inte att de skulle ha fortsatt öppet.

Men han i butiken pratade om att de hade en riktig affär nånstans oxå så jag trodde helt ärligt att det var en lagerutförsäljning.

Svar på tråden Ny barnbutik i Kungens Kurva!