Det som fanns när jag var där:
Några vagnar, lite nappflaskor och tallrikar och nappar. Leksaker som babygym i plast, nå skallror och sånt. Lite filtar tror jag de hade.
Alltså jag vill inte låta helt neg, men det var lite billig stämpel på sakerna. Men det var ju oxå för att mina tjejer var för stora. De är 2,5 och jag hittade inget till dem. Det är bebisgrejer. Men som sagt är man inte märkesberoende så var det BILLIGT!
De hade några riktigt fina vagnar. Hade 2 märken, ett jag aldrig hört om och ORA. På lördagar tror jag det var så har de 50% på allt och då är vagnarna billiga. Men å andra sidan vet jag inte om de hade öppet nån annan dag för sakerna var inte värda det dubble priset!
Det är ju inte ordagrant ett garage, men det är en öppning i väggen som ett garage. Alltså ingen affär med dörr. Kändes lite som en lagerutförsäljning, vilket jag oxå trodde att det var, inte att de skulle ha fortsatt öppet.
Men han i butiken pratade om att de hade en riktig affär nånstans oxå så jag trodde helt ärligt att det var en lagerutförsäljning.