• Sommaren är kort

Alanya Pascha bay

Har bokat en resa till Alanya och Blue Village Pascha Bay i sommar. Vi har bokat en extra stor tvårumslägenhet med havsutsikt och stor balkong. Denna lägenhet är två st enrumslägenheter med en dörr emellan. Toppen för oss!!
    Det jag undrar över är ifall det är endast en balkong eller om det är två balkonger och hur stora de är eftersom vi har betalt extra för att få stor balkong . Det kanske är så att en stor balkong = två mindre balkonger eller? Vad är det för möbler på balkongen? Är det fällbara stolar? Då vi har bokat havsutsikt undrar jag också var på Pascha Bay de lägenheterna ligger?
    Är det närmast stranden med utsikt endast över havet eller ser man poolen också? Berätta så mycket ni vet, vill veta allt!!

• Svar på tråden Alanya Pascha bay
  • Sommaren är kort

Är det ingen ???? som har varit där??
    Det vore roligt att få vet mer om detta hotell!!

• fjärde barnet på på väg

min mamma var där o bokade extra stor balkong, vet inte om de var samma lgh som er. men hon sa att den var superstor o var typ runt hela lgh.

• Lill fjant

Har kört förbi några ggr...den ligger precis brevid motorvägen :-/, nån km innan Alanya. Visserligen direkt vid havet, men läget gör att jag skulle inte vilja bo där. Eftersom jag inte bott där, så kan jag inte uttala mig om vägen är ett störande moment. Ha en skön resa .

• MissCat

Jag har varit där!! Toppenfint ställe...var dock ett antal år sen...Fin strand men ej där vi låg...gick man lite längre så var det sand i vattnet, där vi låg var det stora stenar i vattnet...Men attans var varmt det var men det var såååå toppenväder. Jag åker för att ligga och lapa sol på stranden och det var ypperligt ställe för det. Maten var väl sisådär..Men fina lägenheter i ett fint grönområde...väldigt grönt för att vara så varmt. Men helt klart rekommenderar jag stället....Lycka till.

• MissCat

Det var förresten en balkong där vi bodde....markterass....sååå härligt.

• Sommaren är kort

Tackar så mycket för svaren! Men är det ingen Ingen som vet något mer om Pascha bay ???

Svar på tråden Alanya Pascha bay