dyra vagnar??
vad räknas som en "DYR" vagn?
vad e normalt att vagnen ska kosta...
vilka vagnar är dyrare?
vad räknas som en "DYR" vagn?
vad e normalt att vagnen ska kosta...
vilka vagnar är dyrare?
Bugaboo räknas väl som dyr iaf... 8700 för bara vagnen sen lite tillbehör så är man lätt över 10000!
Buga boo och Urban Jungle de är dyra vagnar.
Teleskop heter en annan dyr en,,,
Jag tycker nog att det finns en hel del dyra.
Öppna en tråd där du är intresserad av att köpa bv för över 7500
så har du nog snart en lista,,,
kanske beror på vem man frågar jag tycker brio och emmaljunga och dem är dyra, så det är väl upp till dig vad du tycker är dyrt att lägga på en vagn.
Vi köpte Emmaljungas nya Cerox City 360. Gick på 6600sek. Tyckte det var OK. Gränsen var 7000sek. Allt över det räknades som dyrt för oss. Fick ju ett bidrag i julklapp...
Man får med myggnät, regnskydd och sånt till Bugaboo, så jag tycker inte det är alltför dyrt.
Har faktiskt hittat en återförsäljare strax utanför Göteborg som säljer barnvagnar.
Inget jättekänt märke som Emmaljunga eller Brio, men helt okej.
En ny vagn inkl tillbehör som t.ex. babylift, regn-/vindskydd, skötväska, madrass m.m. ingår i priset.
Dessa vagnar kostar mellan 3000-4500 kronor.
Jag köpte en Knorr Nizza från Kidsroom.se . Den hade fått bäst i test så vi valde den. Den kostade 2000 kr inkl frakt från Tyskland. Den har varit superbra. Jag tycker att en barnvagn ska kosta max 5000 kr men helst mindre. Det är nog vanligt att de kostar runt 6-7 tusen.
Förlåt, kidsroom.de ska det vara=)
Banantelefon: Vad heter den butiken i gbg?
Jag läste i en undersökning att Urban Jungle inte blir så dyr i slutänden, eftersom de med Urban Jungle sällan köper en sulky. Det gör nästan alltid de som köpt en klumpigare fyrhjulig vagn, som visserligen är billigare men det blir samma pengar ihop med sulkyn.
Det ligger en barnvagnsaffär i askim som säljer tyska barnvagnar...
www.barnvagnsfabriken.se
Har själv en brio nova 06 teleskop,vändbart handtag osv 4500 kr totalt.
Knorr nizza säljs även i sverige. Vet inte hur garantier och lagning med mera ser ut om man handlar från utlandet...
Beställde min från kopbarnvagn.nu i veckan för 3000 totalt! Sen vet jag att dom säljs för runt 3500-4000 i butik så det måste väll oxå ses som "billigt" i denna absurda djungel
Lycka till med valet
Tigerwoman -> Håller med dig.
Darför valde vi Emmaljungas nya modell med svängbara hjul... den ska funka som sittvagn länge.