• killotjejmamma

Lager 157????

Jag har aldrig varit på lager 157 men är väldigt nyfiken på att åka dit vad kan jag hitta för kläder till mina barn där???

Tjej 98/104
    Kille 122

Jag meanar vad finns det för olika märken i dom storlekarna och var ligger ungefär priserna???

• Svar på tråden Lager 157????
  • Mamma Till Leon

Har inte heller vart där men dom har en avdelning för barn och det är upp til 50% rabatt. Har en kompis som var där härom dagen!

• älska livet

vart ligger den butiken?

• Tjej 83

gällstad mellan borås o ulricehamn

• älska livet

:( för långt bort för mig då...

• Tjej 83

joo tyvärr.. men ja tycker inte de finns så mycket o att de inte är så värst billigt heller
    men visst har de märkes kläder på låga priser..

• Tjej 83

det finns en butil i sågmyra, de låg rätt nära uppsala? eller de kanske är långt?

• killotjejmamma

Ingen som vet vad det finns för märken???
    Finns leejeans till killen, diesel, levis, peak performance, gant, adidas, bondelid, ecco mm mmm
    Någon som vet????????????????????

• killotjejmamma

Ingen som vet vad det finns för märken???
    Finns leejeans till killen, diesel, levis, peak performance, gant, adidas, bondelid, ecco mm mmm
    Någon som vet????????????????????

• killotjejmamma

oj blev visst två svar sorry

• nda

Min svärmor var där och handlade kläder i märket Lager 157 och de är jätte konstiga i strl. De är vida och har korta ärmar. Dottern som har 74 i vanliga fall kan knappt ha strl80 i ärmarna men de är på tok för vida i magen. Tyvärr vet jag inget mer om stället men det var lite info iaf...

Mamma till Freja-Lo och lilla räkan i magen (BF 8/6-07)
  • Michaela83

Sågmyra ligger f.ö i Falun! :))

Wilma 17/11 -05, och BF 22/6 -07
  • Kamea

Killotjejmamma: Ring och fråga vad de har hemma.. sortimentet ändrar sig från gång till gång..

• annex

Tycker med kläderna är i konstiga storlekar, har iofs aldrig köpt till barn där men till mig själv, hittar inte mycket som passar där, jeans finns väl till alla modeller o storlekar o de är billiga.

• MammaHappy

Jag bor i Gällstad å brukar vara på LAger 157 lite titt som tätt.
    Märken som dom har är Bondelid, Small Paul (paul frank), Aspen, Koppartrans, diesel å säkert några till som jag inte kommer på just nu.
    Dom har mycket skor oxå till barn.
    Priserna ligger på halva priset mot vad dom kostar i en "vanlig" butik å ibland är det även lägre än så.
    Nu tex har dom halva priset på mycket Koppartrans tröjor. Så en tröja som kostar 399:- i butik får man nu ge 99:- för på Lager 157:-

• mallansprallan

Vet inte hur det är för barn men jag och min sambo brukar hitta en hel del där. Både märkeskläder och deras eget märke. Jättebra att köpa på sig enkla linnen och tröjor.
    Sist jag såg barnavdelningen så var den väldigt stor så det borde gå och hitta en hel del.

De bygger om hela tiden så det ser aldrig likadant ut när man kommer dit. Sist så hade de byggt ut en jättestor avdelning med skor. Hittade massa snygga!

• Tjej 83

ja hitta jättefina o bra linnen på lageri57 förra året..
    har inte vart där på 1år så nu vet ja ju inte hur de är. kanske skulle åka dit?!

Svar på tråden Lager 157????