• Vitsippa

Rosa pojktröjor sökes!!!!!

Hej!

Har ni några tips på var man hittar rosa, men pojkiga, tröor/bodies? Tex såg jag en på öppna förskolan som hade en rosa body med texten "Before you ask... I am a boy". (Dum som jag var kom jag mig inte för att fråga var den var köpt...) Men det är inte bara den jag letar efter utan också andra "pojkiga" rosa kläder.

• Svar på tråden Rosa pojktröjor sökes!!!!!
  • Merenwen

Den där rosa bodyn lät jättefin! Är också nyfiken...

• SandraS

Såg i HM´s katalog att de hade en rosa tennis tröja på sidan 244 (stl 86-170) pris 79,50
    På sidan 249 finns en rosa t-shirt för 49,50 från stl 86 upp till stl 170 där oxå.

• 03och05

Jag har en rosarandig T-shirt från polarn till sonen. Sen en rosa skjorta. H&M har en rosa tröja från 86, tycker dock inte att den är så fin.

• Cecilia1983

Det finns en jättefin ziptröja på POP i velour (tror jag) jättefin tycker jag i alla fall

• killotjejmamma

ellos har rosa skjortor i linne till pojkar vet inte vilken storlek de börjar på.

• Jenny m Benjamin

Den bodyn har jag tryckt själv.

Jag gjorde bilder av texten och bussarna och skrev ut på stryk-på-papper och strök på trycket på en vanlig rosa body köpt på H&M.

• Jenny m Benjamin

La in bilderna i mitt galleri tillfälligt om det är någon som vill sno idéen.

• Smiley911

Kläder med trycken "Before you ask... I am a boy" och "Before you ask... I am a girl" finns på H&M.

• aster

H&M har en fin tröja med en sammetskatt och lite puffärmar. Den passar väldigt bra på en liten prins. Finns i många färger, bla rosa.

• Jenny m Benjamin

Smiley911: Jo, fast då har "girl-tröjan" rosa tryck och "boy-tröjan" blått. Lite trist...

• pucken

lindex har några rosa tröjor som jag är väldigt förtjust i, finns från strl 86 och uppåt. jag har köpt en, den är vit med en massa hundar på och så har den rosa kantband. så finns det är helrosa tröja med en stor hund på magen typ, och den tänker jag köpa snart =) min son är skitfin i rosa!

• sofia23

jag köper mkr tosa rill min son.sist hittade jag två snygga tröjor på kapphal

• snart tre

Jag har en del rosa kläder till min son. Har bland annat en rosa tröja med en knallrosa folkabubbla på som är köpt på Haven (www.havenstockholm.se) - fast min är köpt i butiken. På POP hittade jag en jättefin tröja på tjejavdelning med bruna armar och mörkrosa fram- och bakstycke samt ett brunt P där framme som min son var superfin i - den är tyvärr för liten nu. Såg att H&M har en en jättefin rosa Piké-tröja i nya katalogen (hurra!!!!) samt skjortor och lite annat också.

Mitt tips är dels att att leta på tjejavdelningarna (man kan ha tur) och dels leta bland de "nya" märkena på nätet där det finns mycket kläder i olika färger som passar både pojkar och flickor (dvs utan spetsar, ryschpysch och dylikt). Kolla in:

www.lollopard.se (de har roliga tröjor och bodys med sköna tryck på, bland annat i rosa)
    www.dunnis.se (har en del randiga och enfärgade tröjor med rosa i)

Det här är en fin tröja också:

shop.babyclothes.se/product_info.php/manufacturers_id/18/products_id/704

• mammatillpojkar

kappahl har en snygg skjorta (rosa)

• mikalala

på lindex så har de ta tre betala för två på sitt basic sortiment där finns bland annat en rosa tröja med rosa äpplen på som är jättefin lite retrostil på den

• mikalala

på en affär här i stan (umeå) som heter kii har de ett märke som heter modiga barn de trycker tröjor i rosa som det står pojke på som är supersnygga

Svar på tråden Rosa pojktröjor sökes!!!!!