Nått bra hotell i Hua Hin, Thailand?
Snart är det dags för Hua Hin Thailand, nån som vet nåt bra,mysigt,strandläge hotell i Hua Hin??
Snart är det dags för Hua Hin Thailand, nån som vet nåt bra,mysigt,strandläge hotell i Hua Hin??
Min svåger med sambo var där förra året, de gillade inte Hua Hin, de tyckte det var smutsigt och skitigt. Men alla är ju olika
Hua Hin är ingen vanlig turistort, det är en vanlig stad dit det reser turister! Många thailändare kommer ner dit på helgerna då det ligger nära Bangkok!
Vill ni bo på ett mycket trevligt och peronligt hotell ska ni helt klart bo på Sailom, ligger visserligen ca 20 minuters promenad från Hua Hin "city".
Hilton är ju alltid Hilton och närmare stan eller stranden kommer man inte!
Hoppas ni får en mycket trevlig vistelse i Hua Hin! Har varit där nästan varje år sedan jag var ett litet barn, men det har blivit längre och längre mellan gångerna sedan jag flyttade hemifrån. Firade dock 30 där nere förra julen!
Trevlig resa!
Jag var i Hua Hin och jag trivdes kanon där. Vi åkte ut på utflykter och såna saker. Dock var vi ute efter att bara ta det lungt jag och min bästa kompis. Verkligen sån här lat semester. Men jag gillade det verkligen. Dock kommer jag inte ihåg hotellet vi bodde på. Det låg ca 4 minuter från stranden.
TACK "Crazy baby"!!!!!