• Bastis Mamma

Nytt jobb - vad ger man i present till de som varit referenser?

Jag har fått ett nytt jobb och är hur glad som helst för det. Nu vill jag gärna visa min uppskattning till de som varit mina referenser och ge dem något symboliskt som tack. Pris upp till 200 kr. Någon som har något bra förslag? Tack på förhand!

• Svar på tråden Nytt jobb - vad ger man i present till de som varit referenser?
  • Marvinna

En flaska vin? Biobiljetter?

Känner du dem väl så kanske du kan bjuda dem på middag hemma hos dig?

• Bastis Mamma

Det är två tjejer runt 40 med väldigt god smak och jag ville ge något lite annorlunda.

• Supertesco

Grattis till jobbet. Har tyvärr inget bra förslag på presenter.

Jag är jag och du är du, så är det bara!
  • Kaosspassageraren

Grattis till jobbet och å vad fint av dig att tänka på referenserna!

Skulle du kunna ge dem ngt exklusivt skrivblock kanske? Nu glömde jag alldeles bort märket, men det finns ett märke som är lite snyggare än Ordning&Reda som har block, fotoalbum och annat. Där kan du köpa ett linjerat block för närmare hundralappen, men då är det "linneliknande" framsidor i snygga färger. Äsch, vad är det de heter? Bor du i Sthlm? Åhléns City har bland annat.

Annars är ju vin alltid trevligt, för 200 kr får man ju rätt bra vin, men jag förstår att du skulle vilja ha ngt mer speciellt..

• Bastis Mamma

Hade lite bråttom så jag har redan varit ute och shoppat... Det blev lite exklusiv tryffel i olika smaker. Har även redan givit den ena och hon blev jätteglad!! Det är nog mest tanken som räknas och tydligen är det inte så vanligt att tänka på de som givit referenser. Men för mig innebär det här ett lönelyft och ett verkligt drömjobb dessutom så jag känner att det var det värt

• Marvinna

Tycker du har hittat en trevlig present. Grattis till jobbet!

• Marvinna

Tycker du har hittat en trevlig present. Grattis till jobbet!

• Comedia

Grattis till jobbet! Och FY vilken härlig människa du är som tänker på dina medmänniskor. Sånt som man blir glad av att höra!

Svar på tråden Nytt jobb - vad ger man i present till de som varit referenser?