• Irene82

Vars i Umeå hittar jag mammakläder?

Hej,

jag undrar var i Umeå jag egentligen kan hitta mammakläder. Börjar bli dags att inhandla något fint till julen, men varken KappAhl eller H&M har ju någon "mammaavdelning". Eller är det jag som är blind? Vilka affärer har mammakläder? Vore skönt att känna till några så man slipper gå staden runt med tjock och tung mage och leta affärer.

• Svar på tråden Vars i Umeå hittar jag mammakläder?
  • jummie

Kapp Ahl har endast byxor i Victoria gallerian, H&M i stan har mamma avdelningen bakom kassan på övre plan vid bebiskläderna, Lindex i stan på nedre plan o så polarn o pyret

• Jennelii

KappAhl på Ersboda har pyttelite (verkligen minilite) och HM på Ersboda har mammakläder...

• Suss

H&M på obs eller coop forum som det nu heter har oxå mamma kläder där tycker jag att de har bäst utbud av H&M butikerna, det är inte så bra utbud här i stan...super trist!

• Irene82

Tack så mycket! Blir nog en vända på stan och Coop Forum imorgon då. Konstigt att jag inte sett avdelningen på H&M i stan alltså, har varit där flera gånger och letat. Inte visste jag att man även blir blind när man är gravid...

• jummie

du den avdelningen som finns i stan på H&M är så microskopisk att man lätt tappar bort den....

Svar på tråden Vars i Umeå hittar jag mammakläder?