• Godisälskaren

Åkpåse/Overall från H&M??!!

Jag kikade lite på Hennes & Mauritz hemsida och hittade en jättesöt åkpåse/Overall där för bara 89.50 kr. Tyckte att det lät jättebilligt och beslutade mig för att beställa en sån.

Kan ju även säga att jag är inte gravid än. Men hoppas på att bli det denna månaden eller nästa månad och då är barnet planerad till att komma i början av sept. eller början av okt nästa år.
    Och skulle jag inte bli gravid än på ett tag så kan man ju alltid ge bort den till nån man känner som har barn/ ska få barn.

Men vilken stl tycker ni att jag ska ta om det nu blir så som jag hoppas?? Den ska ju såklart räcka ett tag på vintern.

Nu märker jag att detta blev väldigt luddigt men jag hoppas att ni förstod ändå.

• Svar på tråden Åkpåse/Overall från H&M??!!
  • h04

Vissa säger ju att man ska vara tidigt ute

Jag har köpt stl 56 ska ha bebisen i slutet av mars så det är bara april i stort sett som jag behöver den.

Men ska du ha den lite längre kanske du ska köpa stl 62, för större blir ju alldeles för stort för en nyfödd. det är väl till och med stl 62 är för stort i början....

• tjips

Hej! Jag har den i storlek 56. Leo är två veckor gammal och den är alldeles för stor, men det gör inget; jag struntar i att pilla in armarna i ärmarna, utan det blir som en varm påse till honom. Det funkar jättebra och jag kommer kunna ha den länge...

• pssst

Om den ska räcka ett tag så köp 62, fast då är den för stor för en nyfödd. Nyfödda brukar bara komma i sina kläder ca 1 mån, sen beror det på om du får ett stort barn eller inte.
    Det kanske är lättast att beräkna när du vet på ett ungefär när bebben kommer. Alternativt vänta till rean i januari, då kanske du redan har blivit med barn och kan beräkna hur gammal den är nästa vinter.

• Godisälskaren

Jag vet att jag är väldigt tidigt ute men jag kunde helt enkelt inte låta bli ... jag älskar att titta och ev. köpa kläder. Och när jag såg att den var så billig så tänkte jag "att den måste jag bara ha" ...

Men då kanske det bli bra med stl. 56 iaf... får nog suga lite på karamellen ett tag och se vad jag tar.
    Är ju samtidigt rädd för att den skulle vara slut om jag väntar ett tag och den chansen vågar jag inte ta. Brukar ha sån otur annars.

Men vi får se helt enkelt

• h04

Om du är så sugen på att handla är du välkommen å handla till min lilla

• Godisälskaren

h04

hahaha... det tycker du va

Puffar upp lite mer...

• Godisälskaren

Snälla... jag behöver nog lite mer råd...

• Godisälskaren

Ni som har beställt en sån här Åkpåse/Overall hur pass varma och fodrade är dem??

• tjips

När jag använder min åkpåse (den vita med tofs) har Leo samma kläder som inne och sen påsen. Så åker han i bilbarnstolen och ligger i vagnen i mjuklift när vi är ute.

Svar på tråden Åkpåse/Overall från H&M??!!