willys
nån som brukar handla där?
är det bra där? är det billigt? är barnmat och blöjor billiga?
nån som brukar handla där?
är det bra där? är det billigt? är barnmat och blöjor billiga?
jag jobbar på en willys butk :P
Tycker willys är bra.. finns både lite dyrare produkter eller billigare alternativ.. storhandlar jämt på willys då man får mer för pengaran..=D
Jag brukar handla blöjor och tvättlappar på Willys för det är så mycket billigare än vad det är i en vanlig affär
vi bor granne med willys och handlar oftast där.
kvaliten är väl sådär,iallafall där jag bor.dåligt frukt och grönsaker det handlar jag inte där.
men annars bra,blöjor 95 kr för tror jag..
Dom har ju bra pris på allt, så kan man pröva sig fram bland kvaliteten =)
Det säkert olika från butik till butik. Här tycker jag att det är en bra, billig affär. Men de har inte ett jätteroligt sortiment när det gäller kött.
okej nån som vet om barnmat och så?
japp jag är också ett stort fan av willys, tycker jämt att det känns som man får mer för pengarna där.
Se dock upp lite för Willys Hemma. Dessa butiker ger ett lika "billigt" intryck som Willys-butikerna, men är i regel några kronor dyrare...
okej ska testa det i dag
ni som handlar där vad brukar ni hadla?
Jag tycker att Willys är helt ok. Nackdelen är att dom inte har lika stort sortiment som ica. Så oftast om vi handlar på willys så får man åka till ica efteråt o handla det övriga som inte fanns på Willys
Vi handlar där och tycker det är bra. Billiga Blöjor
För oss har matkontot gått ner ca 1500kr / månad sen vi började med att bara handla på willys.
Men som sissig säger, finns en del småsaker som inte willys har.
vi handlar alltid kött på Willys, bäst i stan på det. vi köper också sånt som konserver ris och pasta. tjänar mycket på det. brukar försöka storhandla där, en två gånger i månaden.
Jag har jobbat på willys, men alltid handlat på ica. Jag är vegetarian och har mkt allergier, så jag kräver mkt special mat som willys inte har. Sen vill jag bara handla på en affär och inte två. Ica är bäst enligt mig, både kvalité och sortiment mässigt.
Har provat att åka till stan för att storhandla på Willys några gånger. Visst, de har billiga blöjor och tvättlappar. Mer storpack på saker som man därför kommer ner i pris på, men överlag tjänar jag knappt in bensinpengarna. (5 mil t.o.t)
Har en Ica supermarket här hemma som har väldigt bra priser.
Vi handlar på Willys för att vi får mer för pengarna. Dock är vi inte speciellt förtjusta i Willys egna blöjor osv. Men Libero och liknande är ofta också billigare där.
år78 : Vi Handlar typ allt där.. Blöjor, barnmat, tvättlappar, shampoo balsam, tandkräm , pasta,ris ,kärrfärs, kyckling, grönsaker mm hehe vi har två willys som ligger nära. så kan man tjäna pengar så..=) hehe + att ja tycker att våra willys är bra..=)
Vi storhandlar på Willys och handlar ibland för veckan där oxå i form av färskvaror osv. Visst kött är kanon medans annat är under all kritik, men man lär sig fort.
Jag tycker att de överlag har bra varor och mycket att välja mellan. Tyvärr skiljer det en del i kvalitet mellan olika affärer har jag märkt.