• SHT

Handdukar

Vill ha tips på prisvärda handdukar/badlakan i frotté.

Butik och pris...

Någon?

• Svar på tråden Handdukar
  • SHT

pr32: Berätta mer! hemsida etc??

• SHT

hur är det med Lexington och liknande??
    är de prisvärda??

• Salmiak6
    SHT skrev 2007-01-12 17:40:54 följande:
    hur är det med Lexington och liknande??är de prisvärda??
    lexington kostar 3-400 för ett badlakan har jag för mig.
  • Thursday

Jag tycker att t.ex. Lexington och Marks Pelle Vävare är prisvärda, ja, med tanke på den kvalitén som de har. Däremot är jag oftast inte beredd att lägga såpass mycket pengar ändå :) Tycker att Sir Henry från Hemtex är rätt hyfsade.

• Elli47

Jag köpte jättefina på Jysk, 12,50 per styck och det var tjocka härliga handdukar i fina färger.

• an83

Hemtex har fina handukar tror de har ett eget märke? Snygga och billiga. Gå in och kika på www.hemtex.se.

• Thursday

Nu blev jag nyfiken, och kollade upp lite. Sir Henry har fått bra i test hos Råd och Rön också.

• Salmiak6

Undrar hur marimekkos handdukar står sig?

• Triste

Håller med eva37 . Se bara till att tvätta dom innan användning så slipper du ludd. Om du tycker att handuken inte tar åt sig vatten och att du inte blir torr beror det antingen på att det är en velourhanduk eller att du har använt förmycket sköljmedel som är vatteavisande. Lagom eller inget alls är bäst. Jysk brukar rea ut dessa handukar beaver lyx till halva priset. Tror att det är då eva37 har handlat stl 50x70cm. Passa på då. Finns i många olika färger.

• killotjejmamma

Sir henry från hemtex är bra

• jockesfru

sir henry eller de från åhlens

Ludvigs mamma
Svar på tråden Handdukar