PlayStation 2 spel
Har köpt ett Playstation 2 och nu skulle jag gärna vilja ha lite tips på roliga spel.
Gillar typ såna spel som Nintendos Super Mario Bros, ni vet banor man ska klara och så.
Nån som vet nåt kul.
Har köpt ett Playstation 2 och nu skulle jag gärna vilja ha lite tips på roliga spel.
Gillar typ såna spel som Nintendos Super Mario Bros, ni vet banor man ska klara och så.
Nån som vet nåt kul.
Kag tycker Ratchet and Clank är superkul. Crash Bandicoot är också ganska kul. Soulcalibur 2 är också skitkul, typ fighting-spel (har inte så stor koll på kategorierna). Soulcaliber 3 är också kul men jag gillar tvåan bättre.
Ratchet and Clank är jättekul men börja då med ettan osv.
Vi har spelat alla 4 sepelen hela familjen
4:an var inte så kul det var bara gladiatorspel hela tiden vilket inte var så kul jag tycker om när det är banor ![]()
sonic e jätteroligt liknande super mario
Worms!!!! Jag älskar Worms!
Här har du en lista på alla bra plattformsspelen till PS2.
www.gamespot.com/reviews.html&category=Platformers&platform=7&mode=all&sort=score&dlx_type=all&sortdir=asc&sortdir=asc
Crash bandicoot är överlägset bäst! En räv som hoppar o skuttar omkring, väldigt likt super mario. Men se upp så du inte får "bilspelen" dom är inte lika roliga..
Ratchet o Clank är favoritspel här hemma, dock inte gladiator, den är det bara pojkarna som gillar