• moonchild83

Cango Nizza Sweden

Hej...

Imorgon ska vi och titta på en barnvagn som heter Cango Nizza Sweden, så min fråga till er, är om det är någon som har nån erfarenhet av denna vagn?

• Svar på tråden Cango Nizza Sweden
  • Catavento

Vi köpte en sån och det ser jättefint ut. Vet inte än om det fungerar bra. Får vänta tills bebisen kommer, i april.

Än så länge är vi väldigt nöjda med den.

• Kickan 84

Den är jättetung och osmidig, det är min enda kommentar om den.

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • moonchild83

Tung? det står ju att den väger 15 kilo bara!

• Mizzz

Nästan alla jag har sett här inne som haft/har en är nöjda, en av de lättaste vagnarna i sin klass faktisk (Kickan 84 jämför inte med andra kombivagnar).
    Jag har köpt en och tycker den är jätte fin, har inte hunnit prova den än

Jag har en liten pojke i magen :D
  • moonchild83

Är korgen för liten eller vad tycker hon?

• Kickan 84

Ja, det är ändå rätt mkt tycker jag, dessutom kanske klumpigheten och tungstyrdheten gjorde att den kändes tyngre än den är... iofs.

• Kickan 84

Lillisen: Jag har jobbat på dagis och har kört MÅNGA kombivagnar och den är faktiskt en av de klumpigaste och mest tungstyrda du kan hitta.

• Mizzz

Tips sök på cango eller knorr (som de hette förut) så hittar du massa trådar.
    + Konsumentverket gav den jätte bra betyg i sitt säkerhetstest för några år sedan.

• moonchild83

okej, det låter bra! Det är nämligen extrapris just nu! Vi ska inte ha förräns i maj men om vi tycker om den så...

• moonchild83

Lillsen: tack för tipset, ska göra det med en gång!

• Kickan 84

Skulle inte rekomendera att ni beställer den via nätet, utan att ha provkört den.

• Mizzz
    Kickan 84 skrev 2007-01-12 23:09:09 följande:
    Skulle inte rekomendera att ni beställer den via nätet, utan att ha provkört den.BIM 19/1 efter första pergokuren!
    Dom skulle ju åka och titta på den imorrn
  • Kickan 84

Haha, vad bra!

• moonchild83

Nej, nej absolut inte! Vi ska som sagt åka och titta på den imorgon...

• Kickan 84

Provkör FLERA vagnar är mitt tips, jämför, packa ihop, lyft, dra suflett upp och ner, lyft i och ur liften osv.... bästa sättet att märka skillnaden.

• prinzezza

Smaken är som baken - delad

Efter att ha testat många andra vagnar valde vi att beställa en Cango Nizza via nätet, utan att ha provkört den först. Man har alltid ångerrätt, så det går ju att skicka tebax om ni inte är nöjda!!

Vi är i alla fall toppenglada över detta köp, en bra vagn som har allt VI söker o är dessutom väldigt prisvärd.

Lycka till!

Svar på tråden Cango Nizza Sweden