Cango Nizza Sweden
Hej...
Imorgon ska vi och titta på en barnvagn som heter Cango Nizza Sweden, så min fråga till er, är om det är någon som har nån erfarenhet av denna vagn?
Hej...
Imorgon ska vi och titta på en barnvagn som heter Cango Nizza Sweden, så min fråga till er, är om det är någon som har nån erfarenhet av denna vagn?
min kompis har den o hon säger att den är jätte bra, förutom den lilla korgen under.
Vi köpte en sån och det ser jättefint ut. Vet inte än om det fungerar bra. Får vänta tills bebisen kommer, i april.
Än så länge är vi väldigt nöjda med den.
Den är jättetung och osmidig, det är min enda kommentar om den.
Tung? det står ju att den väger 15 kilo bara!
Nästan alla jag har sett här inne som haft/har en är nöjda, en av de lättaste vagnarna i sin klass faktisk (Kickan 84 jämför inte med andra kombivagnar).
Jag har köpt en och tycker den är jätte fin, har inte hunnit prova den än
Är korgen för liten eller vad tycker hon?
Ja, det är ändå rätt mkt tycker jag, dessutom kanske klumpigheten och tungstyrdheten gjorde att den kändes tyngre än den är... iofs.
Lillisen: Jag har jobbat på dagis och har kört MÅNGA kombivagnar och den är faktiskt en av de klumpigaste och mest tungstyrda du kan hitta.
Tips sök på cango eller knorr (som de hette förut) så hittar du massa trådar.
+ Konsumentverket gav den jätte bra betyg i sitt säkerhetstest för några år sedan.
okej, det låter bra! Det är nämligen extrapris just nu! Vi ska inte ha förräns i maj men om vi tycker om den så...
Lillsen: tack för tipset, ska göra det med en gång!
Skulle inte rekomendera att ni beställer den via nätet, utan att ha provkört den.
Haha, vad bra!
Nej, nej absolut inte! Vi ska som sagt åka och titta på den imorgon...
Provkör FLERA vagnar är mitt tips, jämför, packa ihop, lyft, dra suflett upp och ner, lyft i och ur liften osv.... bästa sättet att märka skillnaden.
Smaken är som baken - delad
Efter att ha testat många andra vagnar valde vi att beställa en Cango Nizza via nätet, utan att ha provkört den först. Man har alltid ångerrätt, så det går ju att skicka tebax om ni inte är nöjda!!
Vi är i alla fall toppenglada över detta köp, en bra vagn som har allt VI söker o är dessutom väldigt prisvärd.
Lycka till!