• Thisla

fINNS det amningsbh´s som ger SNYGGA bröst??

Använder i vanliga fall alltid vadderade push up bh´s utan sömmar, då de är snyggast under tajta tröjor o ger bra rund "form" på behagen.

Amningsbh´s som INTE har sömmar mitt på o gärna med vaddering , som INTE ger spetsiga bröst, finns det sånna?
    Var?? Kanske att beställa på nätet? Finns inga affärer förutom Lindex där jag bor..
    Helst ska de se normala ut, inte typiska fula amningsbh´s...

Amningskupor då, om nån vet, ska man ha sånna där engång i papper eller sånna man tvättar? Amamde så kort tid sist.. o hade så såriga vårtor.. Kanske sånna man tvättar är mest skonsamma? Var finns det sånna att köpa då? Gärna beställa på nätet.. De ska också vara utan sömmar!!!

• Svar på tråden fINNS det amningsbh´s som ger SNYGGA bröst??
  • helle83

jag såg behå på lindex som liknade en push-up utan spets eller andra utmärkande kanter. men alla lindex har kanske inte samma utbud. det fanns inte i stora storlekar men upp till c-kupa tror jag fanns.

väntar en februaribebis!!! *v37*
  • Cinderellla

HM s amningsbh tyckte jag gav bra stöd o snygg form. Kostade bara 98 kr Men iofs så är ju brösten oxå större o rundare vid amning. Men jag var nöjd. Fick många blickar från karln

(¯`°?.¸ ღStolt mamma till Tova 051021 & plutt i magenღ ¸.?°´¯)
  • Pallas Athena

Nej, tyvärr måste jag säga! Det finns inte många vadderade amningsbehåar eller överhuvudtaget snyggare behåar. Det vet jag efter lång tids research.. Dock finns EN på growinlife för dem med lite mindre byst: secure.growinlife.se/webapp/commerce/command/ProductDisplay&prmenbr=362&cat=Behåar
    Men för dem med större byst än D (som jag) så blir det till att beställa utomlands.
    Jag köpte en helt fantastisk sådan från Motherhood maternity i USA: www.motherhoodnursing.com/Product.asp&Category_Id=2008 för 18 dollar (ca 130 kr) + 40 dollar för frakt (ca 300 kr) och 130 kr för tull och avgifter. Javisst blev det en dyr behå (knappt 700 kr!) men den är helt klart värt priset! Och jag kan ju fortsätta använda den efter amningen just pga att det är en sådan bra behå!

• Blekingskan 74

Jag har köpt fantastiska behås på Ullared. Tyvärr har jag själv långt dit men har beställt en andra omgång av en kompis som skulle dit. De har inte sömmar, inga spetsar eller mönster, och de ger inte spetsiga bröst. Lite som t-shirt-behåar kan man säga. Det är dock inte vaddering, det vill jag inte ha.

• helle83

blekingskan: var det amningsbehå du köpte i ullared??? jag kollade när jag var där men hittade ingen men nu ska min väninna dit så då kanske man ska beställa av henne??

väntar en februaribebis!!! *v37*
  • Blekingskan 74

Det låter ju helt otroligt att den bästa behån jag hittat har jag hittat just på Ullared. Måste också säga att de kostar 80 eller 90 kr!!!Förvånad

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Blekingskan 74

Japp, det var amningsbehå, ska springa och kolla vad märket heter!

• Blekingskan 74

De heter Trofé, det är 90% bomull, 10 % lycra så de är inte sådär glansiga som många behåar är (bara så att ni vet innan så att ni inte blir besvikna). Men de tappar inte formen i tvätten. De finns i vitt och svart.

Borde nästan debitera dem för denna reklam... Flört

Svar på tråden fINNS det amningsbh´s som ger SNYGGA bröst??