• jenn82

Kim Sulocki

Såg min gamla idol Kim Sulocki på Sing-along ikväll. Satt och googlade lite efteråt för att se vad han har gjort senaste tiden. Hittade en jättebra artikel från 2000, som handlade om att han skulle bli pappa. (http://www.nummer.se/content/p28444.asp?id=26929)
    Det stod mycket om rädslan att inte klara sig som par när man får barn, hur det kommer påverka realtionen osv. Tänkte att jag verkligen hoppas att han lyckades hålla ihop med sig tjej och att de lever lyckliga ihop idag som han önskade. Googlade vidare och såg att han nu dejtar artisten Lina Hedlund. Blev lite ledsen, är ju så alla känner när dom får barn och vem vet vart man själv är 7 år senare?

• Svar på tråden Kim Sulocki
  • xxmeyaxx

Åhh, han är så underbar, Kim Love him a lot.
    Har diggat honom i Tre Kronor, Nya Tider, Girls Night out och i Grease!

Hur gick det för honom i Sing a long?

Ironi är något jag älskar. Ta inte allt så allvarligt, okej?
  • aragon

Laget han var med i vann

De var faktiskt BÄST

Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
  • jenn82

Han var helt underbar, släppte loss massor Kom på att min sambo är rätt lik honom, och när jag sa det sa han bara "ja, det har man ju fått höra ett par gånger" Min förra kille var lik Martin Stenmark, verkar som jag bara faller för musikal-killar-look-alikes

• xxmeyaxx
    aragon skrev 2007-01-13 22:38:32 följande:
    Laget han var med i vann De var faktiskt BÄST Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
    Yeees. Såg en bit av det.
    Ironi är något jag älskar. Ta inte allt så allvarligt, okej?
  • Sandra88

Eftersom ni skriver om sing a long här så har jag en fråga. Linus Walgren har ju också varit med i en serie men jag kommer verkligen inte ihåg vilken. Någon som vet? Vem spelade han i den serien isf?

• teja

sandra88

Undrar om det inte var rederiet Linus W var med i ?

• Moasmostermia

Haaaaaan är såååååååååååååååååå snygg!!

teja:
    joo de tror jag också att han var. men kommer inte ihåg vilken han spelade.

• teja

Bra, då behöver jag inte fundera längre  

• snartfaster

jag träffade honom en gång. när jag gick i gymnasiet. han hade varit med i en pjäs som jag och några kompisar sett, och sen väntade vi på honom utanför där de hade sin buss. Först fck vi prata med några andra som varit med i pjäsen, och sen fick vi prata med honom. Det hade varit en jättebra pjäs, verkligt hög stämning och skådisarna bjöd på sig själva. Då kanske man borde säga något om det också. Det gjorde inte jag. jag fick panik och kläckte ur mig första bästa jag kunde komma på: "Du var skitbra i klassliv" (Dvs den Bullen-serien som han var med i för 100 år sen). Den repliken gav jag mig själv inre styrk för resten av veckan eller något. Men han verkade jättetrevlig i allafall.

Svar på tråden Kim Sulocki