• PLU

Leander vagga

Någon som har erfarenhet från Leanders tak vagga?
    Funderar på en sån...

• Svar på tråden Leander vagga
  • cokie

jag är inte till så mycket hjälp men vi har köpt en! Den väntar på att bli använd . Dom i butikerna där jag har frågat om den så har alla varit supernöjda med den! Inga klagomål alls.. Den enda nackdelen är väl att den inte går att använda så länge.

Ska bli mamma den 25/2!
  • Christina W

Vi köpte en Leander, som nästan inte använts, så nu har vi den ute på annons. Den är ju jättefin, verkligen. Bara det att vår son, nu 5½ månad gammal inte vill sova ensam. Vi tyckte det var mysigt att ha honom i sängen dessutom. Han tycker dock att det kan vara skönt att ligga i den på dagen när han vilar.
    Vaggan är så fin att vi tänkte behålla den som en snygg inredningsdetalj, men sen tyckte vi nog att den ändå kostade lite väl mycket. Vi har haft vaggan med benstativ och sänghimmel, och hade han bara kunnat sova ensam, så hade det varit en toppengrej! Speciellt om man har lite ont om plats så man kan ha den hängandes i taket.
    Ett litet minus är väl att vaggan ej får användas efter det att barnet kan sitta, och därmed ta sig ur vaggan själv..
    Alltå ganska begränsad användningstid.

• Linsis

Jag har använt min till två barn och tycker jättemkt om den. De har sovit bra i den och när de vaknat till på natten kunde man bara träcka ut handen och gunga till den. Den gungar ju så mkt längre än en "vanlig" vagga.

• veronika 78

min syster har en sån til sin lilla tjej och har varit super nöjd, ja ska få låna den till min lilla groda, den verkar superbra!

• sigrid86

Vi har en leander vagga och vi älskar den verkligen
    Vi har satt upp en krok i sovrummet och en i vardagsrummet, så vi lätt kan flytta den, vi brukar på dagar ha den i vardagsrummet så sussar hon sött där
    & sen som Linsis sa, underbart att bara kunna sticka ut handen och gunga till den när lilltjejen vaknar till på natten.

Tyvärr kan man ju inte använda den hur länge som helst, men den är helt klart värd sitt pris
    & sen är den ju fasligt snygg

• PLU

Tack alla för era åsikter.
    Nu lutar det ännu mer åt att det får bli en sån.
    Är det någon som har någon till salu så säg gärna till!!

Svar på tråden Leander vagga