barnlakan till lånad spjälsäng på hotellet?
En detaljfråga, men ändå, ingår lakan om man lånar en spjälsäng eller ska man ha med det?
En detaljfråga, men ändå, ingår lakan om man lånar en spjälsäng eller ska man ha med det?
Funderar över samma sak så jag puffar lite.
De hade bäddat vår när vi kom till hotellet.
jag jobbad dom husfru på scandic hotell coh dær ingick både lakan täcke med påslakan och en liten kudde
Lakan ingår väl alltid på hotell oavsett storlek på sängen? Vi har bott på hotell med extra spjälsäng på rummet både i Sverige och utomlands och sängen har alltid varit uppställd och bäddad när vi har kommit.
ja då utgår jag från det.
Jag har jobbat på olika hotell i Spanien, utomlands har de oftast inte samma standard som hotell i Sverige med babylakan, täcke etc.
Där jag jobbat har vi alltid tagit ett vanligt lakan och vikt det och sen bäddat med det, det har blivit en vanlig kudde och någon stor filt vikt.
Jag hade tagit med egen filt och täcke till bebisen i alla fall.
Det har alltid varit bäddat när vi bott på hotell (ca 5 ggr sen sonen kom). Men vi har alltid med oss egna sängkläder eftersom sonen har känslig hy och inte tål det tvättmedel som hotellen använder (det lärde vi oss the hard way).
Har just varit på Lanzarote och där var sängen så fint bäddad med lakan, kudde och täcket precis som vårt med lakan under och filt över.