Vad ska ni ge er mamma i julklapp???
Ja, det undrar jag då jag själv inte vet vad jag ska köpa....
Hoppas på lite hjälp!!
Ja, det undrar jag då jag själv inte vet vad jag ska köpa....
Hoppas på lite hjälp!!
Ingen???
Det vill jag också gärna veta
Jag satt just och funderade på samma sak...
Har ingen aning, hon har ju allt och ingenting önskar hon sig...
Tips vore bra!
Min mamma får en nalle från bearfactory från min dotter hedda och hennes kusin, alltså min mammas andra barnbarn. Kusinen,7 år, har spelat in ett meddelande som kommer när man trycker på nallens hjärta!
Sedan har jag köpt ett par jättefina änglar(hon samlar på änglar) och en tröja!
Min mamma älskar rödvin. Så jag har köpt en "vinkasse" i tyg och ska stoppa i en flaska rött.
Annars är det inte lätt att ge något i deras ålder, de har ju som sagt allt. Men jag brukar försöka ge någon förbrukningssak. Alltså något som går att äta/dricka/resa/uppleva-upp.
Min mamma och pappa får en sådan där foto-almanacka på Erik, + "mormor och morfars bok", en bok där de ska skriva om sig själva som minne till sina barnbarn. Egentligen vill de inte få några julklappar alls
Oj min mamma ska få; Gucci Rush (hennes favorit), en mp3-spelare (för hon vill slippa höra gnällkärringarna på jobbet dvs hennes arbetskompisar *asg*), en klocka, och lite hemgrejer från IKEA... hmm det blir nog allt det...
Min mamma ska få en ansiktsbehandling. Har köpt ett presentkort på det.
princess of woolfs: en mormor och morfars bok??? Vilken bra idé, är det något du har köpt eller är det bara en tom bok som du ska be dom skriva i?
Min mamma ska få en pyjamas, och ett smyckesset bestående av ett halsband och matchande örhängen!
Kul med lite svar!!!
Mer mer