• Anonym (??)

Hur lyckas ni med stående?

Vi får inte till det.

• Svar på tråden Hur lyckas ni med stående?
  • elinvd

hur menar du? vet ju inte hur ni har försökt...
    oftast blir det stående bakifrån, då är det bara för mig att böja mig fram så går det. Om vi är ansikte mot ansikte så lyfter jag upp ena benet vid hans höft, då e det inga problem, förutom att man måste hålla balansen, då är det lättare att så mot en vägg eller ett bord.

• Anonym (undrar oxå)

Funkar inte för oss heller, tror det har med längden på oss att göra, typ att han har för långa ben eller nåt, så rätt delar inte är i samma höjd, så han glider alltid ur. Tips nån?

• elinvd

aha okej, jag och min pojkvän är ju lika långa, och så har jag väldigt långa ben...längre än hans

• gladlouise

min kille och jag testade..jag la benet upp på hans axel, jag stor inte mitt framför honom utan lite bredvid..hmm svårt att förklara..sen var det bara in med den, tekniken fick vi inte in riktigt. han är en aning längre än jag!

• gladlouise

men gud, nej inte upp på hans axel, men typ jag la benet över hans arm och han höll i benet :)

• Spexig

Haha, jag tänkte det, jag undrade vad du var för en gymnast ;)

• Recordmaniac

gladlouises variant (efter rättelse...) funkar för oss, och jag är ganska mycket längre än henne! Annars funkar det bra att hon står framåtlutad mot väggen och jag bakom henne, eller vända mot varandra och jag lyfter upp henne - kroka ett ben över armen och den andra runt kroppen liksom, samtidigt som jag håller upp henne med en hand under ändan.

Det är några av de vi kör med...

• Anonym (vinklaren)

Jag ställer mig ganska brett med benen så att jag kommer ner till hennes höjd så att säga. Dedan får hon svankafram ganska mycket så att man kommer in, sedan går det bra. Stående framifrån..

• Anonym (kåtis)

vi provad i en dusch i alldeles lagom storlek..jag stod lutad mot ena väggen och hade foten mot den andra..och han fick böja knäna lite...första gången..och det var underbart...tur att kompisarna som bor där sov

Svar på tråden Hur lyckas ni med stående?