• mamatobe81

SNYGGA mammakläder

nån som har tips på snygga mammakläder?

eftersom jag ska gå tjock i sommar så tänkte jag satsa på klänningar, men alla mina byxor måste knäppas upp en knapp redan..

finns det snygga byxor, utan mudd upptill?

har köpt en klänning, inte mamma, men jag kan nog ha den ett tag iaf, bild finns i mitt galleri (om det funkade)

• Svar på tråden SNYGGA mammakläder
  • Oliwa

Jag har beställt klänningar från hm-katalogen, enkla med omlott över bysten, perfekta som vardagsklänning tycker jag!

• mamatobe81

såna man kan använda även "ogravid"?

man vill ju inte lägga ner en förmögenhet på sånt man inte kan använda sen...

• Stina 06

Min kompis berättade att de har börjat med mammakläder på Vero Moda. Jag har inte kollat in det för jag är i V. 12 och inget syns än.

• Emil06

I London har de nåt enormt stort utbud av mammakläder speciellt på Mamas & Papas, om man har chansen att ta sig dit Jag ska dit å shoppa mammakläder om man blir gravid igen bara måste, finns ju så dåligt med det här tycker jag, hade jätteproblem med byxor.....

• mamatobe81

själv kollar jag en hel del på ebay, går ju bra med klänningar och toppar men byxor vill man ju helst prova

jag gillar omlottklänningar jag med, med de sitter inte alltid så bra på mig, inte i mtt vanliga tillstånd iaf

jag väger 50 kg/169 cm, kom just i v.13 och magen finns redan så jag börjar bli lite desperat med byxor.
    har sett att det finns sånadär trikå-tygstycken som man sätter över magen och över byxorna (om ni vat vad jag menar, hm har såna),
    funkar dom bra med uppknäppta byxor tro?

• Oliwa

Nej, klänningarna jag tänker på är mamma-klänningar o passar möjligen mig som ogravid, men inte dig som e så smal!

Svar på tråden SNYGGA mammakläder