• brokig

Grannars äckliga matos

Måste bara få gnälla över den dåliga ventilationen i min bostad eftersom det nu luktar äcklig knaperstekt bacon i hela min bostad trots att det är grannen som lagat det. Jag är extremt doftkänslig och känner mig spyfärdig av matos den här tiden på dygnet liksom tidiga morgnar. suck

• Svar på tråden Grannars äckliga matos
  • CosmicCat

Vitlöksstank drog in genom ytterdörren idag... När vi så skulle gå ut hulkade dottern lite och sa: Mamma vi måste skynda oss ut så fort vi kan, det luktar död hund här... Jag skyller på hennes pappa.

• Supermamsen

Just därför bor jag i hus så slipper man grannarnas matos...

Bodde i en lägenhet för länge sedan och grannen stekte strömming i tid o otid och fy faro ....

Näé hus är min melodi och grannarna får inte bo för nära...

• CosmicCat

Jo, vi skulle också gärna bo i hus... Men jag anser att vi inte har råd med mer än 2,6 milj så vi blir frånåkta i budgivningen hela tiden.

• Supermamsen

O hole shit...2,6 milj.....Oj...då blir det inte lätt o finna hus

NORRLAND ÄR BÄST ....helt klart för ni lär knappast bo här ..
    Här får man värsta vrålhuset för de pengarna

• CosmicCat

Jo tyvärr, skulle gärna bo på landbygden, men då blir problemet att där är ganska ont om arbeten... Norra Norrland skulle dock ta emot lite pga mörkret vintertid... Tycker mörkret är deprimerande här i Stockholm, så jag skulle nog inte klara en månad utan soluppgång

• Supermamsen

Det är grymt bra och bo I norrland det finns bara fördelar...
    Rekommenderar verkligen min stad Sundsvall .

Här finns mycket jobb nu illafall inom handel.

Sundsvallsstad har blivit jättestor och det finns massor att göra här om man vill hitta på nått skoj.

Inte lika stressigt heller som i Stockholm -lagomt stadstempo

Vackert är det ochså ...o inte så dyra hus ...

Mörker...Nja ...Min gubbe jobbar i Stockholm ,Västerås och Sala..och han har alltid lika mörkt då jag ringer o kollar hur han har det där nere...typ lika men däremot har vi nästan alltid bättre väder med sol

Svar på tråden Grannars äckliga matos