• luckysun

ris och korvstroganoff

Vet ej hur jag ska göra egentligen.
    Är i v.15 och den enda mat förutom frukosten: Fullkornsvälling, två ostsmörgåsar (grivt bröd) och mandariner som jag kan äta är ris och korvstroganoff.

Jag mår så illa av att se all annan mat men just korvstroganoff får mig att bli hungrig. Tror ni bebisen mår dåligt av min kost. Äter Vitamineral Kvinna också, dricker mycket mjölk.

• Svar på tråden ris och korvstroganoff
  • Yrslan

Nä bebisen får den näring den behöver. Huvudsaken är ju att du äter mat.

• Meus Veritas

varför skulle han må dåligt av det?

Ät du din korvstroganoff med god aptit

Har själv haft dille på stark mat, o det tycker bm var helt ok

V38 jag har en pojke i min mage....=)
  • Freyja

Nej de tror jag inte , och att de snrt går över till att du kan äta allt

• engeln83

jag kunde bara äta soppa innan hehe..men nu kan jag äta allt.

• Ciliam

Jag fick mest bara i mig pannkakor i början, inte särskilt näringsrikt, men bm sa, ät det du, det blir bra.

• Hannahs mamma

hehe fick en nostalgitripp...

Korvstroganoff me ris och soya va det ÄNDA jag kunde äta dom första 17 veckorna typ i graviditeten

Och mitt barn e alldelles normalt

Don't be afraid that your life will end, be afraid that it will never begin.
  • Stellas Mami

Jag käkade stekt ägg första tiden men det gick ju bra ändå

• Eminor

Mm, korv stroganoff vore gott, kanske ska göra det till middag?

Jag tror inte alls att bebisen mår dåligt av hur du äter, korv o ris är ju jättebra mat!

• Silverkatten06

Bebisen far inte illa. I början av min graviditet kunde jag inte äta lagad mat, så jag levde typ på mackor och sallad. Enligt min BM så var det hur lugnt som helst, bebisen tar det den vill ha, om du äter ensidigt är det i så fall möjligtvis du som får lida för den näringsbristen. Men Ris och korvstrauganoff är väl ingen dålig mat?

Svar på tråden ris och korvstroganoff