Lån trots anmärkningar
Nån som vet om det finns nått ställe man kan låna pengar trots att man har betalningsanmärkningar och skulder? i syfte att samla ihop sin skuld till ett så att säga.
Nån som vet om det finns nått ställe man kan låna pengar trots att man har betalningsanmärkningar och skulder? i syfte att samla ihop sin skuld till ett så att säga.
Jag har jobbat på bank och där får man inte lån vid anmärkning. De är jätte hårda med det. När de ser att ngn har anmärkning tittar de inte ens på andra uppgifter. Det enda jag vet förutom banken är pantbank men det rekommenderar jag inte
prova med www.acceptus.se, tror sidan hette så.. vi får ta lån där till bostadsrätt... trots anmärkningar! lycka till!
tack, fast jag hittar inte nått om lån alls på deras sida =/
www.bluestep.se/
www.freedomfinance.se/
Båda säger att dom kan låna ut pengar även om man har betalningsanmärkning. Däremot verkar det mest vara till bostadslån, men man kan ju alltid höra med dom.
såg en annons om ett ställe man kunde låna på även om man hade anmärkningar,www.acceptusfinans.se tror jag att adressen är. vet inte hur det är med ränta och så men kolla upp det. Lycka till!
Har hört att de gjort reklam på Rix FM om en bank där som lånar ut pengar trots betalningsanmärkningar , men jag kommer tyvärr inte ihåg vad den heter!
acceptusfinance heter det tror jag
nej så här heter det www.acceptusfinans.se