• ruffa3

Mammakläder i stora storlekar

Hejsan!

Har storlek 52 och tycker det är väldans svårt att hitta mammabyxor, någon som har något tips på vart man kan hitta? Antingen på nätet eller i närheten av Göteborg.

Mvh Angelica.

• Svar på tråden Mammakläder i stora storlekar
  • muusik

Jag har varit på Kappahls rea XLNT och köpt tights för 75 krpnor! De har stooora tights även för fullvuxna kvinnor. När jag väntade mitt förra barn,så vände jag rumpan fram mot slutet för att få plats med magen. Bor i Göteborg!

• jennsans

du får gärna hojta till om du hittar något!! samma storlek här. funderar på att beställa från länken du fått 4mom. ganska fina med.
    ska ner och titta i lite affärer här i uppsala i morgon annars kommer jag att beställa där.

• ruffa3

Jag hittade ett par superbra jeans på KappAhl och eftersom det var rea så fick jag dem för 100 spänn!! Riktigt nice! Sen fann jag ett par mysbyxor på HM som satt helt ok trots att det var en storlek mindre.
    Sen ska jag köpa ett sånt där bälte man kan sätta i sina vanliga byxor, kostade 170 på nån hemsida. Kan ju vara värt istället för mammabyxor för flera hundralappar.

Tack för tipsen jag fick!
    Mvh Angelica.

Svar på tråden Mammakläder i stora storlekar