Er hunds favorit mat!
Har er hund någon favorit mat?
Då menar jag alltså inte hundmat utan mat som ni själva brukar äta!
Min lille vovve är gaaaalen i ostbågar!!!Hehehe.....
Han gillar öven fiskpinnar och potatismos!
Har er hund någon favorit mat?
Då menar jag alltså inte hundmat utan mat som ni själva brukar äta!
Min lille vovve är gaaaalen i ostbågar!!!Hehehe.....
Han gillar öven fiskpinnar och potatismos!
vilja älskar alla grönsaker... potatis och morotskal är bättre än kött (!?)
twista är finsmakare - det ska bjudas mjukost på tub då är det fika med guldkant...
peps äter allt bara hon får sitta på stolen jämte mig o äta...
läser vad jag skrivit o undrar allvarligt vad det är för jyckar jag har... lika knäppa som matte kanske?! :)
Vilka roliga hundar du har!
Mina vovvar äter allt precis allt. Svarta oliver kan dock spottas ut om de inte sitter där båda.
Om en rottweiler matvägrar är det bråttom till vetrinären.
min vovve älska popcorn
Min hund äter allt förutom grönsaker! Som Jan H skrev om en rottweiler matvägrar är det bråttom till vetrinären.
Filmjölk gillar min
och för mammas hundar finns inget bättre än att följa med till stallet och käka det hästarna råkar spilla ur krubban och morötter förstås!!
Min morfar brukar alltid berätta att hans för längesen bortgågna schäfer också älskade filmjjölk, men fick han inte socker på frynte han på nosen och gick därifrån
köttbullar, om han vet att det ligger köttbullar i kylen så öppnar han den själv och tar, (schäfer)
yoghurt och vassle som finns kvar efter jag ´har gjord ost..mmmmmmums tycker dom!
pannkakor ÄLSKAR min vovve!
Mina föräldrars hund, älskar pannkakor med sylt, men endast med sylt när de hade glömt att sätta på sylt så åt hon inte
Morötter skulle jag tro.
Rådjurslever:) Smakar gott efter ett långt drev i skogen...Äckligt tycker jag
Oj då, såg att man skulle skriva det som vi själva åt haha!
Vi äter inte Rådjurslever:) Men hon gillar korv