Alltså, det här med fondvägg...
... om jag förstått det rätt, (mönstrad fondvägg i t.ex. ett sovrum) har man inga saker (tavlor etc) på den väggen då?
Hur har ni gjort, ni som har fondvägg? Känner mig lite vilse
... om jag förstått det rätt, (mönstrad fondvägg i t.ex. ett sovrum) har man inga saker (tavlor etc) på den väggen då?
Hur har ni gjort, ni som har fondvägg? Känner mig lite vilse
D enda vi har på våran fondvägg i hallen är två ljusstakar som hänger på väggen
det är väl som man tycker... vi har bara en sänglampa på vår fondvägg i sovrummet men vi har ganska ont om tavlor generellt.
vi kommer att ha tavlor mot vår fondvägg...men den är ganska diskret tapeten
Vi har inget på våra fondväggar. Men ska nog sätta upp tavlor på den i sovrummet. Annars brukar jag tycka att det blir för mycket med något på..
Fondväggen i köket har "kaffe tema" o därmed hänger där två tavlor + en klocka med samma tema.
I sovrummet har vi fototapet o inget hänger där, passar liksom inte.
I vardagsrummet kan man väl kanske inte kalla det fond även om den ena väggen, där vi har 3 fönster, är ett par nyanser mörkare. Mest för att mer effekt fullt framhäva fönstren.
Vi har en tavellist med bred tavla på vår fondvägg i sovrummet...tror det ligger en bild i galleriet, i vardagsrummet sitter plasma tvn mitt på väggen.
aha...!
Vad fint alla har det i sina hem, jag blir sååå inspirerad!
tack vi är jättenöjda med tapeten! Om vi skulle flytta till hus skulle jag vilja ha samma då också..
Vi har tavellister på vår fondvägg i köket..men den är väldigt diskret.. Men jag tycker absolut att man kan ha saker på fondväggar..kanske dock inte, som någon skrev, på fototapet.