• Anonym (glugg)

Glugg mellan framtänderna

Jag har en glugg mellan mina två framtänder.
    I morgon ska jag i väg till min tandläkare och få den att "försvinna" med plast....
    kostar en del,men jag känner att jag är vilig att betala det..eller är jag föör fåfäng?
    Vad skulle du göra?

• Svar på tråden Glugg mellan framtänderna
  • NoAngel

Om du inte vill ha en glugg mellan framtänderna så är det väl bra att du fyller igen den!

Personligen tycker jag att det är toksexig med glugg, men inte om den är så stor så att man kan få in en tredje tand mellan framtänderna!

• elvin dräd

min älskling har glugg mellan tänderna, det är ju skitsnyggt

• Anonym (glugg)

NoAngel,*hahaha*..nej tack och lov,så stor är den inte..
    den är typ att det får plats en en krona mellan mina sockerbitar...låter litet,men sååå störande(tycker jag)...
    sexigt?jasså..

• NoAngel

Låter jättefint i mina öron!

• Anonym (MammaGlugg)

Mina älsklingar har oxå glugg. Dvs min sambo har lite & min dotter har en rejäl. Min syrra skojade & frågade om Tore Skogman är pappa till henne. Nä, men skämt & sido, hon är bara 14 månader så det hinner juh hända mycket innan hon blir så stor så man ser om det är för alltid. Men för tillfället så har hon glugg uppe & i underkäken har hon små, små tänder jättetätt. Så alla tänderna där nere får plats i gluggen där uppe & som pricken över i:et så har hon lite underbett. Hon ser så söt ut när hon tjurar för då syns det som mest. Jag tycker det är supercharmigt men det väljer man juh själv.
    Lycka till!!!

• Snossan

fixade det med tandställning när jag va liten..nu har min lilla kille än

Svar på tråden Glugg mellan framtänderna