• Dalle

Yrsel,Svettattacker,hjärtklappning ???!!!

Har någon mer varit med om detta ?.. Det börjar "krypa" i benen, sen kommer svettattackerna, hjärtklappningen och värsta illamåendet,och yrseln.... nu är det tredje gången på två veckor så jag ringde sjukvårdsupplysningen. Hon sa att det förmodligen var Vagus(?)nerven i magen som blev klämd av bebisen ( Och mitt stillastittande arbete, jobbar som receptionist ) Helt normalt alltså... men man blir ju lite orolig när rummet börjar snurra.... nån mer ??

Dalle V. 23 idag.

• Svar på tråden Yrsel,Svettattacker,hjärtklappning ???!!!
  • Ulrica80

Jajamen, du e inte ensam, och d e sjukt jobbigt.....Vet precis hur d käns....& jag e bara i v 14 :/

• MammaU

Nää detta har jag inte råkat ut för, men det låter helt klart läskigt! Stackare!!

• Soffie

jobbig. blir du riktigt orolig så ring bm och be henne kolla. Att få ett lungnade besked efter en kontroll är verkligen skönt.

• Dalle

Tack för lite värmande ord och råd, har ringt BM´s svarare, hoppas hon ringer snart....

• Jenny1983

samma här.. men jag får väldigt ofta när jag står upp för länge på samma ställe.. som i köer.. och på tåg tex... usch.. känns som man ska svimma vilken sekund som helst..

• AnnaEd2

Precis så har jag det. Har pratat med BM och läkare. De säger att det är något man får leva med. Läskigt är det ivarjefall.
    Är i v29.

Svar på tråden Yrsel,Svettattacker,hjärtklappning ???!!!