• koala

baby aktiviteter i UMEÅ?

Har väntat jätte länge på att vårens babysim tider ska komma så jag kan anmäla oss.... Å i dag när jag går in står det att det är fullbokat och till hösten har vi inte tid....

Blir jätte sur!!!!!!

Vet någon om det finns någon anna kul aktivitet som man kan göra med sin baby här i Umeå????

Baby massage?
    Baby gympa?
    Eller nått?????

Vill så gärna göra någonting!!!!!

• Svar på tråden baby aktiviteter i UMEÅ?
  • koala

Ingen som vet om någonting som man kan göra med sin baby????

• Kaisa

Hejsan! Ett litet billigt vardagstips kan vara öppna förskolan. JAg vet ju inte vart du bor i Umeå, men på Ålidhem finns öppna förskolan. Öppet varje vardag, och på torsdagar är det babyöppet. Kanon även att som förälder få träffa andra och prata av sig lite... Har just anmält mig också till babysim, men inte fått någon bekräftelse på om vi kom med eller inte...ja, det är ju typiskt att det inte finns fler platser...

• MyFine

Vars hittade ni det om babysim??

• Kaisa

sök på babysim på umea.se så hittar du en hemsida med all information... men tyvärr verkar det ju vara fullt till vårens kurser... men prova att anmäl!

• MyFine

Tack så mycket! Men det var ju i sävar.. lite knepigt att ta sig dit när man inte har nån bil.. Dumt att det inte finns närmare!!! *morr*

• koala

måste få meddela att jag fått tag på en kurs i baby massage som börjar i januari........

överlycklig

• MyFine

Är inte dom ganska dyra förresten?

Svar på tråden baby aktiviteter i UMEÅ?