• Anonym

    blöder från snoppen

    jag o min sambo hade sex igår och när det gick för min sambo gjorde det ont när han sen tog ut snoppen kom det lite blod fån den.. varför e det farligt?? någon som vet eller har varit med om detta?? väldigt obehagligt

  • Svar på tråden blöder från snoppen
  • Anonym (Mannen)

    Kanske var det så att "strängen" som heter frenulum under ollonet gick av. Det kan hända då och då, och läker normalt ganska fort. Men ont gör det då det brister.

  • Anonym

    hmm jag vet inte det kom ju inne ifrån... det va som om sperman tog slut o ut kom blod istället

  • Anonym (Mannen)

    Såg det inte bara så ut, tror du?

    Hur mår han nu efteråt?

  • Anonym

    nej de va blod inte mycket men de va blod... han mår bra lite orolig bara.. asså det kom typ 4-5 droppar bara...men man blir ju orolig...

  • Anonym (Mannen)

    Vad jag menade, men kanske fick fram dåligt i mitt förra inlägg, var att efter att sperman hade slutat komma, så kom det lite blod från strängen efteråt.

    Normalt så brukar man känna väldigt tydligt om "strängen" har gått av, och det brukar spänna och göra ont att dra tillbaka förhuden över ollonet.

    För han blöder väl inte fortfarande, eller?
    För om han gör det, eller har tendenser till blod i urinen, så bör han ju kontakta läkare snarast.

  • Anonym

    okej.. nej strängen gick inte av... men tack för dit svar ändå.... får se om de bli likadant nästa gång...

  • Anonym (321)

    Det är inte så att ni körde mycket den kvällen och blodet kanske kommer fråndin fitta?
    Om du kände en viss sveda så kan det vara så.

  • Anonym (....)
    Anonym (321) skrev 2018-05-13 17:49:00 följande:

    Det är inte så att ni körde mycket den kvällen och blodet kanske kommer fråndin fitta?

    Om du kände en viss sveda så kan det vara så.


    Tråden är 11 år gammal.....
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (....) skrev 2018-05-13 18:08:45 följande:
    Tråden är 11 år gammal.....
    Då har det nog slutat blöda nu .....
  • Anonym (!)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-05-13 18:13:08 följande:
    Då har det nog slutat blöda nu .....

    Det får vi verkligen hoppas!
Svar på tråden blöder från snoppen