• Littleangel81

Mammut från ikea

Nån som gillar den serie lika mycke som jag blev väldigt besviken när jag fick reda på att spjälsängen skulle utgå och bara komma in nåra få till v.7 först till kvarn.... några som inrett sina barnrummed mammut som man kan se bilder på?

• Svar på tråden Mammut från ikea
  • EMO 979

Har ett runt grönt mammutbord och två rosa och två blåa pallar till mina småtjejer..funderar starkt på att köpa varsin mammut juniorsäng åt dem..de är ju så snygga!!

• Littleangel81

jo det s dom både i telefonen å på varuhuset i bäckebol, skit om dom ljög jag som så gärna vill ha den!! Dom har även slutat sälja den online

• Littleangel81

skit tråkigt om dom säger olika I Tösens rum har jag garderoben, byrån, nattduksbordet så jag tyckte det hade passat så bra me spjälsängen oxå när dom ska dela rum sedan

• birmabusling

Hejsan vi har en blå mammut spjälsäng bilder finns under filips fina rum men det är ännu inte klart!

• birmabusling

Jasså ska sängen utgå? kommer junior sängen finnas kvar?

• AKN75

äntligen en tråd som passar mig jag vill inreda min minsta dotters rum i mammutserien,sååå gulligt! har bara än såänge 2 mammutpallar i hennes rum  vill ha hela serien men få se när det blir.

• AKN75

ingen som har bilder på sina barnrum med mammutserien? skulle vara roligt o se

• Littleangel81

Jag ska ta lite kort senare så kan jag lägga in

• MsRahkonen

Jag älskar mammut serien:) dottern har allt i rosa, byrån, juniorsängen, avlastningsbordet och en pall.. blir mer från serien då vi hunnit flytta å så:)

• birmabusling

har ni sett nya mammut hyllan?!!!!!

• MsRahkonen

Vilken hylla???? Finns den på hemsidan?

• birmabusling

ja kolla under nyheter på ikeas hemsida

Svar på tråden Mammut från ikea