• Anonym (Svin)

Min bästa kompis sambo stöter på mig!

Min bästis är bortrest med deras gemensamma barn, hos en släkting under denna veckan. Kvar hemma är hennes sambo. Nu har han loggat in på msn, addat mig, och sitter och skriver massa snusk, vad han vill göra med mig, och att jag säkert gör det bättre än hans sambo,att han vill komma hit och träffa mig och allt.
    Jag har själv barn och sambo, och till och med snart gift. Jag är min älskade trogen, och trodde det om den här killen med. Och även om jag hade vart singel hade jag inte velat ändå, han är ju upptagen!
    Har förklarat att jag inte vill ha nån sån relation alls till honom, och vill inte ha fler såna rader skrivna. Men det lyssnar han inte på. När jag blockade honom kom det sms istället. Så jag blockade upp honom igen.
    Nu till min fråga, hade ni berättade det för bästisen, eller inte gjort det för att inte skada deras förhållande?
    Min sambo har jag tänkt visa allt han skrivit, har kvar hela texten från start.

Känner mig så dum, även om jag vet att det inte är mitt fel...

• Svar på tråden Min bästa kompis sambo stöter på mig!
  • Lindblomman

Jag hade visat för min bästis, helt klart! Varför dölja för henne att karl hon har är ett svin?

• mmonika77

Definitivt skickat till henne eller visat...

• PuhGirl

jag hade berättat...genom att visa den texten även för henne..hennes förhållande kan ju inte vara bra ändå...du gör ju inget säger du, det enda du gör är och vara en bra vän som är ärlig. kan hon inte ta det är det hennes problem

• Anonym

Det där hände mig med.. talade genast om det för min bästa vän.
    Det slutade med att killen ringde mig på kvällen och bad om ursäkt på uppmaning av min vän. Ändrade inget mellan mig och min vän.

• Anonym (Lina)

Hej,

Vad hade du själv velat?

Jag tycker att det är jättebra att du pratar m din sambo, rådgör med honom också för han känner väl både din bästis och hennes sambo.

Själv hade jag nog berättat för bästisen (för jag hade velat få veta det själv om det hände mig) men jäklar så svårt.

En sak bara; finns det någon chans att det är någon annan än han som använder hans identitet?

• sötäpplet

Börja med att förklara för hennes sambo att du 1 kommer visa det för din sambo och 2 kommer visa det för hans flickvän(din bästis) när hon kommer hem. Så har ju en chans att själv berätta.

Tycker också att du ska berätta för bästisen.

• Zocute

Jag hade helt klart visat det för min kompis, msn + sms - allt!!!

Hon är värd någon bättre!!

• Anonym
    visa det!! Var en sann vän!
  • Anonym

Jag skulle inte brättat för han sambo. Pga att det kan förstöra så mycket och allra hälst om dom har barn tillsamans. Tänker mer på barnen å vad de får stå ut med om det kommer fram

• Aurora83

En fråga bara, hur bra kompis e du med din vän?? E hon lite knepig o så?

Vill inte förolämpa dej eller så, men hur många män är såååå korkade att dem börjar ragga på ens flickväns bästa kompis.

Kan d inte vara så att hon testar dej ?

Jag skulle ringa på en gång iallafall... för d kan ju va d hon gör..

Svar på tråden Min bästa kompis sambo stöter på mig!