• Lived

innerdörrar?!?

Vad har ni för färg på era dörrar och dörrkarmar inomhus?? Jag är så otroligt trött på vitt som blir skitigt och fläckigt direkt.. Såg på tv häromdagen när dom hade svarta dörrar och karmar, skitsnyggt tyckte jag.. Vad har ni för färg?? Har ni några bilder man skulle kunna få se??

• Svar på tråden innerdörrar?!?
  • Mino

Hej.
    Inga bilder.. men.,, vi har brun/svarta dörrkarmar o foder.. o vita dörrar.. Håller just nu på att byta till vitt helt o hållet.. för jag är såå less på de mörka.. 'Tror man blir de till slut.. Men en kompis har gråa dörrar o foder o karmar. skit snyggt.

• Lived

Ja okej.. Vi ska ju renovera om och kommer ha väldigt ljust i alla rum, därför jag tänkte att det kanske vore snyggt med svarta dörrar.. Vi har väldigt mycket svart, vitt och jordnära färger och kommer få ännu mer under renoveringen...
    Såg ett par knalloranga i en tidning, inte så snyggt..
    Grått kanske vore något.. Får fundera lite..

• Clio

Svart dörrar tror jag blir jätteläckert. Har inte det själv men blev sugen när du nämde det. Om du gör det så lägg gärna in en bild. Måla dem högblanka i så fall.

• Sussie77

Vi har en ljusare grå färg på våra innerdörrar, har tyvärr ingen bild på dom just nu men jag tycker det är jätte fint..inte för mörkt och inte för ljust.

• Lived

clio ja jag tror också det blir skitsnyggt.. Såg det på från kojja till slott eller vad det heter på 3:an häromdagen och fastnade direkt.. Får lägga upp bilder sen när jag är klar..

• Lived

sussie 77 jag kan tänka mig att det är fint.. måste speciellt vara skönt att slippa alla små svarta fingeravtryck som barnen lyckas sätta på varenda dörr..*S* Iaf här...

Svar på tråden innerdörrar?!?