• Anonym

Roligare sexliv, hur?

Sista året känner jag att både han och jag blivivt dåliga på att hjålla upp sexbiten.

Han ger mig sällan eller aldrig oralsex eller smeker mig mycket och länge vilket jag skulle vilja men inte vågar säga.

Det blir alltid samma sak, han får avsugning, sen har vi sex på samma sätt och sen kommer han och det är slut.

Känns som båda ttappat orken, kanske delvis för att vi inte tränar längre med våra sporter?

Hur får man tillbaka det där spännande?

• Svar på tråden Roligare sexliv, hur?
  • Nyfiken gul

Prata!!!

Ni måste börja kommunicera med varandra - som det ser ut just nu skulle det likagärna kunna vara två robotar som har sex.. Inga känslor ingenting läser jag i det du skriver.. Inga kramar? Inga kyssar? Inga gulliga ord?

sätt er ner en kväll o prata om det här. Säg att du saknar det lilla extra - säg att sexet är bra (kritisera aldrig!!!) men att du vill prova något nytt... Du saknar närhet, beröring och att du inte bara vill ge utan också få...

jag vet att det är svårt att säga i stundens hetta hur man vill ha det - det är många som blir blyga o tafatta, vilket är helt okej - men då kan man VISA istället att man vill något annat...
    Lägg dig åt ett annat håll?
    Sätt dig på honom?
    Medans du suger, vänd på dig så han kommer åt att smeka dig?
    osv....

• Anonym

Jo kyssar förekommer, men saknar att han "värmer upp" mig mer, saknar att han ger MIG njutning osv

• Anonym

Jag håller verkligen med Nyfiken Gul. Prata med honom om det.

• Nyfiken gul

om du tar initiativ följer han efter!!

Visa med ord o handling att du vill mer.... då kommer han också att släppa det stela o ge dig det du vill ha...

så länge du inte säger något kommer han att tro att allt är bra... (även om han kanske anar att något är fel)

• Anonym

ska försöka.

Har dock tagit lite initiativ men kanske helt fel. Har föreslagit leksaker osv men det vil han INTE. Vet inte varför!

Hart provat att säga ibland att jag vill ha det skönt utan sex, men det kan ju iofs varit fel tillfällen... men ofta är det mest jag som ska ge honom. Sen ger han lite snabbt till mig och så är det sex som gäller sen...

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2007-01-16 19:07:59 följande:
    ska försöka. Har dock tagit lite initiativ men kanske helt fel. Har föreslagit leksaker osv men det vil han INTE. Vet inte varför! Hart provat att säga ibland att jag vill ha det skönt utan sex, men det kan ju iofs varit fel tillfällen... men ofta är det mest jag som ska ge honom. Sen ger han lite snabbt till mig och så är det sex som gäller sen...
    hmm... börja i rätt ända...

Som jag sa... kritik är aldrig bra när det gäller sexlivet.. det kan bli förödande...

Det finns mycket du kan göra själv för att hitta rätt...

När du suger honom... ge honom inte sex förrän han har fått dig att njuta... lär dig att säga nej helt enkelt... o det betyder inte att det inte blir sex alls utan att han får lära sig att vänta..

ge honom massage en kväll... o sen ska det vara din tur!!!

om du bara tänker lite så kommer du på massor av sätt att få ut egen njutning i det hela...
  • Anonym

Jag ger honom massage jämt, när han sitter vid datorn eller ligger isängen. När jag sedan ber om det så säger han att ja nyss fick det (kanske 6 mån sedan). Vet inte hur han tänker, troligen är han LAT!

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2007-01-16 19:23:35 följande:
    Jag ger honom massage jämt, när han sitter vid datorn eller ligger isängen. När jag sedan ber om det så säger han att ja nyss fick det (kanske 6 mån sedan). Vet inte hur han tänker, troligen är han LAT!
    DÅ är det definitivt dags att sitta ner o PRATA:.. O då menar Jag inte tre ord över middagsbordet.. utan avsätt några timmar/en kväll till ämnet o ge dig inte förrän han lyssnar på dig...

är det svårt att prata? Skriv ett brev - säg att han ska läsa brevet o sen ge dig kommentarer o svar på det du skrivit....
  • Anonym

ni måste prata med varann...är det svårt..skriv ett brev..kan kännas lättare..
    Sen ..KÖP sexleksaker ni kan exprimentera med!!!Då får ni det härligt och kul i sängen!!

• Anonym

Prata. jag var i samma sits för inte alls länge sedan...Vi har precis fått barn men de va "dåligt" innan graviditeten oxå.  Jag gick rakt på sak... och det visade sig att båda hade samma uppfattning. Båda tyckte det kändes lite pinsam att prata just sex, men när vi väl kom igång så berätttade vi vad vi brukar fantisera om, saker vi skulle vilja prova på, vad vi tänder på, vad den andre gillar, åsikter angående titta på porrfilm ihop, sex på udda platser...osv. Nu känns det spännande att ha sex igen, det är ett öppet ämne mellan oss nu och båda två är sugna som aldrig förr. Bara att veta vad den andre fantiserar om, tänker på när han onanerar osv. gör underverk

Svar på tråden Roligare sexliv, hur?