• Anonym (vad)

Porrigt.se och konstiga sms

Min pojkvän är registrerad på porrigt.se. Jag såg en dag på datorn att någon hade varit inne på den sidan och dessutom låg något som hette porrcam installerat i datorn. Jag frågade honom om det och han erkände först inte. När jag sa till honom att jag hade varit inne där och hittat honom pga att hans alias stog kvar på inloggningssidan så kunde han ju inte annat än att erkänna. Han sa att han mådde jättedåligt över att han hade ljugit för mig men att han absolut inte höll på med något konstigt. Han säger att han har gjort en inloggning där för att flera av hans kompisar finns där och att det är en av dom som har installerat porrcamen och han har aldrig använt den. (Vad jag ska tro om det vet jag inte, men den är nu borttagen från vår dator)

Jag bad honom samma kväll som vi pratade om detta att han skulle avregistrera sig för att jag tyckte det kändes väldigt olustigt att han var inne på en sån sida. Han lovade att göra det, men har fortfarande inte gjort det och nu har han helt plötsligt ändrat uppfattning och tänker inte göra det heller.

En dag när han stog i duschen så fick min son tag på hans mobiltelefon som låg på vardagsrumsbordet. knapplåset var inte på och sonen lyckades få fram "skickade sms" Då har han skrivit till en tjej: "synd att det inte blev nån fortsättning, kanske en annan gång" Jag berättade för honom att jag hade sett det där och han sa något om att den där tjejen är hans kusin och att dom hade haft det väldigt kul tillsammans på krogen. Jag vet inte riktigt om jag tror på den historian...
    Hon hette nämligen ett namn då i hans telefon och nu har han bytt namn där till "kusinen"

Här om kvällen när vi skulle lägga oss fick han ett sms. Han fnissade till och jag frågade vad han skrattade åt. Han svarade att hans kompis skrev ett kul sms. Jag frågade vad det stog och han berättade, det var bara det att det han berättade hade han fått i sms av sin kompis redan på fredagen.
    Ett par minuter senare kom ett till sms. Då låg vi redan i sängen och jag såg när han skulle läsa det att det var från "kusinen" Han öppnade det aldrig men man ser ju början på smset och där såg jag bara att det stog "trevligt".
    Den här kusinen har han även som "tuggobjekt" inne på porrigt.se vilket gör mina misstankar ännu större om att han ljuger. Jag tror inte att den här tjejen är hans kusin...

Jag har inte så stor koll på hans släkt tyvärr... Men man kanske skulle säga hennes namn i samband med kusin på nån middag hemma hos hans pappa och se vad dom säger...

Vet egentligen inte vad jag vill med det här inlägget. Behöver mest skriva av mig. Mår så jävla dåligt av att leva med att inte veta vad karln håller på med...

• Svar på tråden Porrigt.se och konstiga sms
  • MiaAnnette

Ursäkta om det låter brutalt men detta verkar ju vara sol klart vad det handlar om... raggat upp nån på nätet som har träffar i smyg... Om man inte kan lita på sin egen man är det nog inte den rätta man träffat! Du förtjänar något mer... Å har du faktist aldrig träffat hans kusiner så du vet vad alla de heter... Ring upp "Kusin" å bjud henne på middag.. Hans släkt är ju i princip din nu va? Jobbig sits faktist...

• Banana82

alltså, porrigt i sig är ingen hemsk sida, de flestaärdär för att surra, sen att vissa har en del nakna bilder ären annan sak, men de flestaär där för att det är schysst stämmning, jag har pojkvän och hänger där, och så länge jag inte har bilder så gör det inget för honom...

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Anonym (nätragg)

Japp det här är ett klassiskt nätragg..

Inget annat.

Om dom sen träffats i verkligheten eller bara "knullar" över webkamera kan ju inte jag svara på..

Säger som föregående, ursäkta om det låter brutalt

Svar på tråden Porrigt.se och konstiga sms