x-adventure quicksilver twinco
nån som har den vagnen? ska köpa den e sååå snygg ju o liten ,helt perfekt.
nån som har den vagnen? ska köpa den e sååå snygg ju o liten ,helt perfekt.
min kompis har köpt en x-adventure....tvilling vagn....hon e jättenöjd
Ja vi har köpt en röd liten goding, men "syskonet" har inte kommit än så vi har inte fått börja använda den. Känns osm om vi redan är nöjda. Verkar ha bra funktioner o är liten o smidig. Hur stor ålderskillnad kommer det att vara på barnen? Eller väntar du kanske tvillingar. Eftersom vagnen är liten kan ju inte alltför stora barn sitta, eller kanske framförallt ligga bra i vagnen. Men ofta är det ju under en ganska kort period man använder syskonvagn.
majakeno05
kommer skilja 15 mån mellan barnen, vår son började gå när han va 10 mån så de blir nog inte alltför länge han vill sitta i vagnen, hur många kilo tar den då? iofs e vår son väldigt liten för sin ålder.
vi tänkte oxå köpa en röd! vad fick ni ger för eran?
finns ingen återförsäljare här i skåne så jag fick kontakta dom i holland först o sen gav dom mej mailadress till Linda Norrwei som e svenskåterförsäljare så jag kontaktade henne o hon ska skicka ner en vagn via bussgods till oss e så glad
när kommer er bebbe då?
Vi köpte också vår vagn via henne! Vi betalade 4000kr för vagn o mjuklift. Var ett visningsex hon använt på nån mässa så jag tror att vi fick den ngt billigare. Vad får ni betala för eran? Hon kändes väldigt bra o pålitlig, var öppen med vagnens för/nackdelar o visade oss alla funktioner i närmare en timme. Den tar enl tillverkare 2 ggr 18 kg, så på den fronten är det väl lugnt ett tag. Däremot är den inte så lång i ryggen, det är väl mest det som är lite kruxigt o att den är hyfsat smal för barn i stora bylsiga overaller. Men jag tror vgnen kommer bli toppen för oss under den period vi behöver den.
ok de var ju ett jätte bra pris, vet inte va vi kommer få ge för våran har inte pratat om det än men väntar på mail från henne så får vi se.
vet inte om vi behöver en mjuklift för vi har redan 1 o de används ju inte alltför länge , iaf gjorde jag inte det till Neo o den här bebben kommer ju i april ,maj så de blir nog inte så lång tid vi använder det.
jaja 2 ggr 18 kg då kan vi ha den till neo blir 3 iaf tror inte han blir en spec stor kille .
E hur glad som helst att vi hittat en snygg, praktisk vagn