• Anonym (orolig)

luktar illa (pinsamt)

jag har en fråga angående illaluktande flytningar. Jag har illaluktande flytningar och de luktar så starkt att man kan känna det genom kläderna. de luktar inte fisk utan mer som fis, men ändå inte... Jag är nästan till 100 % säker att det inte är en könssjukdom då både jag och mins sambo har testat oss. Nån som har ett förslag på vad det kan vara eller nån som har liknande? Jag vet att jag borde gå till en gynekolog och jag ska göra det, men det skulle ändå kännas bra med svar från er...

Bör tillägga att lukten blir bätter vid ägglossning och mens.

• Svar på tråden luktar illa (pinsamt)
  • Anonym (flugsvampe)

Du kan ha fått någon infektion tex svamp eller så? Jag brukar få svamp rätt ofta o det luktar inte sådär jättegott direkt ;)

• Anonym (orolig)

Har dock inte nån direkt klåda, bara dålig lukt

• Anonym (liknande)

Jag har liknande. Jag får detta efter mens och innan mens.
    Vad har ni för tips för att få bort detta?

• Plly

Man behöver inte ha klåda för att det ska vara svamp! Tycker du ska kontakta gyn eller gå till apoteket och köpa pevaryl depot, det hjälper snabbt.

• Anonym (flugsvampe)

Det brukar inte klia på mig heller, bara när jag haft det en längre tid. När jag känner att "jag" börjar lukta så köper jag typ Pevaryl eller liknande och använder o sen är det borta.

Du kan ju fått någon annars infektion annars? Bäst är nog att gå till en gynekolog o kolla. De bruakr ju säga att har man illaluktande flytningar så brukar det vara tecken på någon sorts infektion. Oj, blev visst lite längt det här... ursäkte mitt svammel

• Missboss

Det kan vara bakteriell vaginos oxå

• Anonym (orolig)

Vad är det för något. vad innebär det och vilka symptom har det?

• Anonym (fisen)

Bakteriell vaginos!!!! Har jag haft, x-akt samma symptom!!! Gå till bm, då får du Flagyl mot det.
    Det är en bakterie.

• Missboss

Bakteriell vaginos är en obalans i underlivet som gör att det luktar fan.. Googla på det så hittar du massa info.

• Anonym (orolig)

tack jag ska kolla upp detta snart. Jag vet dock inte om det är bakteriell vaginos då det står att man ska lukta fisk och att det ska bli mer runt mens, med mig är det helt tvärtom (om ni förstår vad jag menar) luktar inte surt alls utan helt annan äcklig doft...

Svar på tråden luktar illa (pinsamt)