• AnnaMaria

Semester med 3 barn i juni - TIPS SÖKES!

Hej! Jag tänkte ta våra tre små barn med mig på semster i sommar, tillsammans med min mamma eftersom min man ska bygga på huset. Barnen kommer då att vara 5 år, 2 år, och 10 mån. Funderade på Grekland eller Spanien... men öppen för andra idéer! Naturligtvis vill jag att det ska vara så smidigt, barnvänligt och billigt som möjligt! Vi vill sola och bada och koppla av (om man nu kan det med tre så små barn ) Tacksam för tips!!!

• Svar på tråden Semester med 3 barn i juni - TIPS SÖKES!
  • butterfly05

Hej! Jag önskar samma sak:tips inför sommar resa med 2 barn och (kanske) mamma. Vi kan hålla kontakten och kanske tom resa tillsammans!? Var bor du?
    Hälsningar,Cristina.

• Mamman med två pojkar

Jag rekomenderar Rhodos och Sunwing Resort.
    Tyvärr inte så billigt men på anläggningen har du allt du kan tänka dig för dig och dina barn.
    Barnen äter gratis när du äter på restaurangerna, de har en egen buffé åt dem.
    Mycket barnaktiviteter, strand på anläggningen och mycket fina lägenheter och hotellrum.
    Gå in på Vings hemsida och titta, det är jättefint.

• Tildarut

Jag rekommenderar verkligen Bulgarien! Vi var där i somras med våra två barn och det var helt underbart! SÅ barnvänligt med aktiviteter för barnen nästan överallt. Billigt som sjutton (den dyraste middagen vi åt med dricka gick på 200:- för oss alla och då var det dyrt) Rolig shopping var det oxå. Vi bodde i Nessebar som ligger lite utanför partystället Sunny beach. Vi vill tillbaka och bara det är ett gott betyg

• Fialotta 85

Mallorka / Alcudia
    Hotell: Las Gaviotas

Åker med mina tjejr dit i maj..
    ( 2 och 3 år)

Svar på tråden Semester med 3 barn i juni - TIPS SÖKES!