• Svar på tråden Är Britney Spears Gravid igen??
  • Aiwendil

Ja du Säg det...
    Jag tror inte hon är gravid igen..
    Stackars människa.. låt henne vara liksom

• Kristin24

Jag bryr mig faktiskt inte, hon är ju så blåst.

• TvåM

Men vet inte människan vad preventivmedel är, eller avhållsamhet, om hon nu är gravid igen.

• Tingeling13

Om den bilden är nytagen så lär hon va gravid. Men vem bryr sig. Stackars banen bara.

• snillis

MEd tanke på vilket liv hon verkar leva med massa sprit och skräpmat är det ju inte konstigt om hon är småfet. Inte heller konsigt om hon kräks, eftersom magen brukar balla ur då.

Men jag hoppas verkligen inte att hon är gravid - hon verkar ju inte kunna ta speciellt bra hand om de barn hon har så det är ju synd om barnen.

• Naimas mamma

Kanske bara kräksjukan, man måste väl inte vara gravid bara för att man kräks, och inte dricker...

• Lundby87

tycker det va ganska skoj tycker det ser ut som detta för magen ser ganska så fast ut. Men kan ju vara en gammal bilöd som tidningarna köpt in blir oftas mkt fel vinklat men drog mig en chansning på att hon va det igen

Heheh negativa klubben över mig bara jag som tyckte tråden va rolig heheh

• snillis

Men det står ju att bilden är från 2006 så det är ju från hennes förra graviditet. Yngsta sonen är ju född för 4 månader sedan bara.

• Zaria

Hoppas inte det, tycker hon kan ta hand om de hon redan har istället för att supa spy och kollapsa innan hon tänker på nr 3.

Svar på tråden Är Britney Spears Gravid igen??