Sliter du ut dina jeans?
Blev inspirerad av jeanstråden! Jag sliter ut par efter par och min man fattar inte ens att det går att slita ut jeans..... du?
Blev inspirerad av jeanstråden! Jag sliter ut par efter par och min man fattar inte ens att det går att slita ut jeans..... du?
Sliter också ut par efter par, fattar inte vad jag gör med dem, alla andra verkar kunna ha kvar sina hela & fräscha jeans i massor med år.
Hehe .. ja .. mina nöts snabbt...fattar inte varför?!
Iuf ere snyggt me lite slit-loock men inte när de blir hål.
Grr
Ja, och det går ofta så fort att man inte behöver fundera på om dom hinner bli omoderna =)
Jag har 2 par älsklingsjeans (likadana) och bävar inför den dagen som de blir utslitna. Jag köpte de utomlands..
det beror på hur ofta man använder just de jeansen, hur pass ljusa de är osv...
nåt som jag däremot sliter ut är skor...hmm...köper oftast 1par sen har jag de nästan jämt..sen är det bara att köpa nya..hmmm
Har så många jeans så jag hinner aldrig slita ut dom (har ca 25 par, och alla är up to date
)
Självklart, gör inte du?
Juppjupp.... Köper nya då de jag har inte allas ser snygga ut längre...
nej, dom blir sällan utslitna eftersom jag har så många par. men min man sliter ut jeans som ett litet barn.
Man ska vara glad om dom håller i ett halvår
Mina brukar bli utslitna mellan låren eftersom jag har så tjocka lår, jag tror inte killar har samma problem där. En del, ofta killar har också (för)korta jeans. Då blir de ju inte slitna längst ner heller..
Fast ja har märkt att typ Lee (mitt favo märke) håller mycke längre än tex jeans från Lindex å så.