• Sabineb

Kan någon berätta nåt kul???????

Har suttit här o läst om änglabarn jag blir så ledsen men kan inte sluta läsa. Känner mig helt deprimerad.
    Kan inte någon berätta nåt kul ni varit med om så det kan lyfta dagen i alla fall lite....

Tänker på Er alla änglaföräldrar o vill ge Er all styrka i världen för att orka gå vidare.

Kram

• Svar på tråden Kan någon berätta nåt kul???????
  • lisen78

En penis flög in i vindrutan SPLASCH!
    Vad var det frågar lilla Anna sin mamma??
    Det var en.. insekt, svarar mamman.
    Åh, vilken stor snopp han hade, säger Anna.

• lisen78

En liten historia som kanske kunde glädja.
    Hi hi inget som jag varit med om.

• Sabineb

hahahahahahahah!!!
    Tack för det!!!!!!

• Sannah
    lisen78 skrev 2007-01-17 13:52:42 följande:
    En penis flög in i vindrutan SPLASCH!Vad var det frågar lilla Anna sin mamma??Det var en.. insekt, svarar mamman.Åh, vilken stor snopp han hade, säger Anna.
    Hahahaaaaa......snacka om att man har tråkig humor! Skrattande
    // Sanna
  • Sabineb

Sannah: Jo men just därför det är så kul hahahahahahahahahah

• Ida 84

Ni kan å en till dålig att muntra upp er med..

- Goddag, jag skulle vilja ha en slips som matchar min ögonfärg.
    - Jag är ledsen min herre, men vi har ingenting i blodsprängt för närvarande.

• tii

Sven var tänd på en tjej på jobbet, och ville inget hellre än att sex med henne, problemet var att hon redan hade en pojkvän. En dag var Sven så frustrerad att han gick fram till henne å sa: - "Jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dig. " Men hon sa nej.

Sven sa, -"Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej ner
    och jag är klar när du har plockat upp dom." Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historien.

Pojkvännen sa, "Be om 2000, och så plockar du upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna ens." Så hon gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min ringer till slut pojkvännen och frågar vad som hände.
    Hon sa -"Den listiga fan betalade i mynt!"

• Sabineb

Hahahahahahahahah Tack alla ´hahahahahahah det va faktiskt lite kul

Svar på tråden Kan någon berätta nåt kul???????