• Konvaljen

Vad ska ni ger er man/sambo i julklapp?

Jag har julklappsbryderi, vad ska ni köpa till er kille?
    hur mycket handlar ni för?
    Hos oss blir det jämt så att han alltid köper dyrare julklappar till mig än vad jag gör till honom, känns jäkligt sniket varje år...
    Så, vad ska ni köpa i julklapp?

• Svar på tråden Vad ska ni ger er man/sambo i julklapp?
  • Linda1976

vi har gemensam ekonomi, så det spelar ingen roll om vi köper mycket /lite, för det är ändå våra pengar, men runt 2000:- blir det nog. Jag har köpt en klocka till min man!

• Isanna

I år har vi bestämt att vi tillsammans ska köpa en stereo, så det blir bara en liten klapp i julstrumpan. Men vad det blir är ännu inte bestämt, en liten grej bara.

• Molle

Tror att det blir ett sällskapsspel. Det finns ett nytt med Olympiska spel frågor. Det verkar kul!

• Miim

I år blir det inga extravaganta julklappar för oss...
    Har man just köpt ett hus (den bästa julklappen av alla) så känns det som man får dra ned på den andra lyxen. Därför får min sambo ett förnuftigt, mycket osexigt men praktiskt underställ för de timmar han planerar att sitta på skotern i vår.

• solrosen83

jag ska köpa ett stativ till kameran i julklapp åt min man... Det är svårt att köpa nåt åt honom för han tycker att han är nöjd med det han har... :) och det han vill ha kostar skjortan och det har vi inte råd med... :) så han får nöja sig med ett stativ. :)

• HeyMama

Jag ska köpa en ny kamera och ett fotoalbum till min man.
    Vad det kommer kosta vet jag inte men det blir väl nån tusenlapp.

Kramar!

• Mickis74

Vi köper inte till varandra utan koncentrerar oss på barnen istället.

• Citronita

Förhoppningsvis ett pos. gravtest (har BIM 23/12) som jag tänkte slå in o som han får öppna på morgonen.Han får väl ha nått litet sen under julklappsutdelningen .Han ska också få ett par byxor när det är mellandagsea.
    Man får vara lite ekonomisk

ma

Svar på tråden Vad ska ni ger er man/sambo i julklapp?