• Obsessed Feelings

Har du kompishånglat/hånglat på skoj?

Omröstning gjord på begäran av "Clobberella".

Jag blir förvirrad över att folk säger att de hånglat med någon (tex av samma kön) "på skoj". Själv har jag aldrig hånglat med någon på skoj, och förstår inte riktigt det där med "kompishångel". (Därmed inte sagt att jag skulle ha något emot det )

Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
    Inga problem, jag gör dem åt dig!
    Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du kompishånglat/hånglat på skoj?
  • riot

Jag har heller aldrig fattat grejen. Jag kan pussa kompisar när jag blir glad men det gör jag både onykter som nykter så därför har jag aldrig fattat grejen att fyllehångla med kompisar.

• Gumlan

ja, med dom flesta kompisar i tonåren

• Grisling

Inte tokhånglat, men pussat lite på.
    När jag tyckt att de är extra bra!
    (Båda könen)

• Nyfiken gul

jepp ... både killar o tjéjer..

• Laminie

Ja och jag är tonåring så det är kanske därför

• Ciccin3

Jo men visst, dock va jag väl närmare 17 än 23 sist det hände.

Lit de parade
  • Miafia33

Nej det har jag inte, jag vet många av mina vänner som kunde få såna ryck när dom festade men jag fattar inte varför. Ett sätt att få uppmärksamhet kanske

framför allt var det tjejen man såg som kysstes

• nattuggla

Jo, när jag var yngre med det motsatta könet...

• riot

Jag är 18 och äntligen har det här tjejhånglandet börjat ta slut på fester. I högstadiet hånglade tjejerna som besatta med varandra enbart för att få grabbarnas uppmärksamhet, grabbarna tröttnade till slut.

• FiaÅkotten

det har väl hänt men nu är det ju X antal år sen...

• sakoline

Nej aldrig hänt... Får man fråga varför? Skulle hellre vara dålig på att kyssas med en kille än med en tjej, så varför ta risken? Haha, nej men jag menar att jag skulle vara mycket mer osäker. Håller mig till grabben för säkerhets skull.

• Clobberella

Attans jag har visst missat något, folk verkar ju ha kompishånglat hur mycket som helst i sin ungdom... i mina kretsar förekom det inte alls, och INGA av mina tjejkompisar från högstadiet eller gymnasiet har hånglat med varandra, så vitt jag vet.
    Själv har bara hånglat med folk på blodigt allvar

• BabyJia

Nä, jag har aldrig hånglat me nån av mina kompisar på skoj, men har kompisar som ofta gör de på fyllan. Men pussat på munnen har jag gjort ett flertal ggr...

• morsa06

fan jag klickade på fel, men samma kön skulle det vara.. Det gjorde man i tonåren

Svar på tråden Har du kompishånglat/hånglat på skoj?